TurboMaria Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Jeg ventet mens søndag/mandag. På søndag hadde jeg en liten blødning. Ellers ingenting. Resten av uka så har jeg hatt en del brun utflod. Og i går hadde jeg en liten blødning. jeg testa negativt på tirsdag. Jeg har hatt regelmessig mens siden jeg slutta på pillen i november. Har ingen andre symptomer egentlig. Bortsett fra litt ømhet nederst på høyre side av magen. Og jeg tror jeg har halsbrann.
therma Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Hei TurboMaria Skal ikke se bort i fra at du kanskje har en spire der. Høres jo ut som om du har spottet litt, noe som kan skje når man blir gravid. Og siden du har bare har hatt en liten blødning. Men nå vet jeg jo ikke hvor kraftig blødninger du har opprinnelig. Jeg vet med meg selv at jeg ikke har store blødningene så dersom jeg hadde hatt en dag med blod og ikke mer så hadde jeg nok ikke reagert på det... Men kan du ikke ta en test for å sjekke det?? Lykke til - håper du får det svaret du ønsker deg )
TurboMaria Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2011 Vanligvis blør jeg ganske kraftig og har veldig vondt. Denne gangen er det ikke vondt i det hele tatt. Kanskje svaaake mensmurringer inimellom. Og det har kommet litt blod på papiret når jeg har vært på do. Ellers bare brun utflod. Håper jeg er gravid da. Skal teste i helgen hvis det ikke skjer noe mer.
therma Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Hmmm!!! Høres jo ut som om det skal være noe der.... Krysser fingrene for deg ) Gi beskjed om hva du får av svar på testene da. Er jo veldig nysgjerrig om du får en gledelig nyhet Masse lykke til )
TurboMaria Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2011 Men hva er den brune utfloden for noe da? Burde jeg være bekymret for det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå