Stoltmamma:) Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Noen fra Oslo som har gjort dette? Hvor og pris, og hvordan gjør de dette?
flypapir Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Nå har ikke jeg gått i Oslo da, men har erfaring fra to andre steder 2.svangerskap; Gikk til en privatpraktiserende akupunktør. Kom inn, tok av buksa og la meg på benken (ubehagelig å ligge på rygg). Han satt hovedsaklig nåler i beina, men også i hendene (mener jeg å huske). Han gikk ut, så da lå jeg der med nåler i 20min før han kom inn og tok dem ut. Hadde ett MYE enklere fødselsforløp denne gangen iforhold til første gangen og er overbevist om at akupunkturen hadde noe å si... Husker ikke prisen her, men tror det var 370kr/t. 3.svangerskap (nå); Går til en privatpraktiserende akupunktør som også jobber som jordmor på sykehuset "mitt". Kommer inn, får sitte på benken (i ett veldig delikat rom med levende lys ol). Drar opp buksa, og hun setter mest nåler på føttene/beina, noen i hendene og armene, en i magen og en på hodet. Så sitter hun inne hos meg og skravler, hører hvordan jeg har det ol. Etter 10minutter vrir hun på nålene for å trigge punktene litt ekstra, og 10 minutter deretter tar hun dem ut. Betaler 330kr per behandling.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Når kan man begynne med dette? I hvilken uke tenker jeg på..
flypapir Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Tror det er vanlig å begynne i uke 36, men vet at det kan variere litt etter hvem man går til
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 Her startes det i uke 38 for da er man liksom helt "ferdig" på en måte Skal ta dette selv og må si jeg er spent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå