Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen damer :D <3

Jeg har en sønn på 3 år som er funksjonshemmet han har ett syndrom som han er alene om i norge. Han er veldig mye syk, og det sliter veldig på han. Jeg er veldig bekymret for helsen hans, vi vet så lite om syndromet hans. jeg vet ikke om dere klarer å se sonn men jeg tar en sjangse å spørr ford. klarer dere å få opp om når han klarer å gå selv? han er godt på vei men han er veldig redd for å falle. Jeg tror ikke han kommer til å klare å snakke men håper han lærer seg å gå snart, får dere noe opp på helsen hans? Det ble vell litt for mange spørsmål. men hadde vært fint om dere ville sakt noe hvis dere får opp noe på han :) hans dato er 12.01.08 han heter Jone <3

tusen takk viss dere vil se innom og gi noen fine ord tilbake <3 trenger ikke svare på det jeg har spurt om heller kan bare si va dere ser eller får opp på han :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Vet ikke om det er din gutt jeg "bilder" av... men jeg ser en lyshåret liten gutt. Og han står oppreist mot en stol-puff som er i burgunder eller brun.

Jeg ser også en jeg antar er lege...en eldre mann som har bølgete hvitt hår og briller. Håret hans er litt tynt og rekker ned til nedenfor ørene, så det er litt langt til mann å være kanskje. Han har hvertfall en hvit legefrakk på seg, og jeg ser han bøyer seg ned å ser på "meg" så derfor tror jeg dette er en mann som har eller vil ha mye med sønnen din å gjøre i framtiden.

Jeg ser ei med halvlangt brunt hår som gråter og bekymrer seg mye...mulig det er deg.

Men jeg kjenner følelser, og kan fortelle deg at han er glad i deg og vet veldig godt at du er moren hans og hans beste trygghet.

Mulig han ikke snakker enda, men jeg hører høy latter!!!

Skrevet

Tusen hjertelig takk for du ville svare <3 :) nei han snakker ikke ennå. Jeg er blånd halvlangt hår :) vi har en brun skinnsofa :) sønnen min har nesten kritt hvit hår :) som en Liten engel :) bilde av han på uniktliv.blogg.no :)

Jeg gleder meg veldig til å møte denne legen :) Han er veldig med å le når vi leker sammen :) tusen hjertelig igjen <3

Skrevet

Du klarer vel ikke å se om Jone får seg en bror eller søster snart? :)

min dato 300388 :) Venter og venter på å få en liten til verden så min sønn kan ha noen å se opp til og passe på. han er så veldig glad i barn og kjeder seg mye når han ikke har noen andre barn rundt seg. Når store "ste" søster er her er det en fryd med lille prins :) men det er ikke ofte hun er her :( så vi ønsker veldig ett barn til. Ser du noe om han kommer til å like å få en til i familien ? Tusen hjertelig vis du har tid til å svare igjen :)

Noen andre også har låv til å se og komme med noen ord hvis de ønsker det :) blir kjempeglad for alt :D

klemmer

Skrevet

Hei igjen :)

Vet du...du kommer til å få ei lubben lita jente :) Hun kommer til å være mørkere i håret, hvertfall som nyfødt :) Kjempesøt!!

Jeg aner ikke hvorfor, men tallet 8 popper opp i hodet mitt hele tiden...aner ikke hvorfor. Men kanskje du blir gravid den 8. mnd dette året? altså i august? Nei...jeg aner ikke... kanskje du vet?

Det var så rart å se bilder av din sønn, for jeg kjente han igjen!! Det var helt tydelig at det var han altså!

Jeg ser mye gleder hos dere i fremtiden, dere smiler og ler :)

Skrevet

ååååh :D så deilig :D ei lita lubbis jente <3 :D Gleder meg enormt masse <3 gleder meg til følelsen av å ha ett liv inni meg og gleder meg masse til en stor familie :D TUSEN hjertelig takk Anonym <3 jeg skal gi deg tilbake melding <3 :) ble glad for de fine ordene du skrev om jone <3

Skrevet

Bare hyggelig! Er ikke alle jeg klarer å få inn noe på, så derfor ikke så ofte jeg orker å "spå". Men når jeg leste innlegget ditt, så bare poppet det opp :) hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...