Gå til innhold

HJELP! Date på lørdag, har ingen aning om hvilke klær man bruker, hva man serverer og hvordan man oppfører seg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig lenge siden jeg har vært "på markedet", men nå har jeg avtalt å møtes med en mann jeg ikke kjenner så godt. Han tar med vin (heldigvis), men for meg gjenstår det å finne ut hvilke klær jeg skal bruke og hva jeg skal servere til han!

Kan noen PLIIIIS hjelpe meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første date hjemme hos deg?

Jeg ville nok ha valgt å holde føste date et nøytralt sted om du ikke kjenner han så godt.

Og ihvertfall om jeg ikke var sikker på at han ikke er ute etter sex (om du da ikke er ute etter det samme)

Jeg har opplevd at mange tror at om man har date hjemme betyr det at dama er veldig villig og med litt alkohol i tilegg.....

Jeg har ikke så lett for barnevakt sså har en datet noen hjemme men da først etter jeg har mått dem ute til første date så jeg vet at det er tryggt å ta de inn i huset hvor brana mine tross allt sover. :)

Men sånn ellers ikke bekymr deg så me om hva du har på deg og slikt, kle deg i noe du trives i og pass på å ha på et stort smil :)

Skrevet

Lag mat du er sikker på smaker godt og du får til :)

Når det gjelder klær, ta deg en tur i butikker og se på utstillingsdokkene, kanskje du finner noe du syns ser bra ut? Eller gå inn på nettet og kik litt på motebilder og se om du ikke finner noe som passer sammen.

Lykke til, husk å kos deg :)

Skrevet

Mitt tips er å ha på deg noe du føler deg vel i. Det er ikke den dagen du skal prøve en ny stil, for å si det sånn. ;) Og hva du skal servere?? Noe som er lett og lite grisete. Jeg ville muligens laget en del småretter, som i tapas. Da passer jo også vin veldig godt. Også ville jeg spist noe på forhånd, for jeg personlig får lite matlyst når jeg er på date, og da blir det mest småspising for min del. Og ikke er det veldig sexy med rumlende mage heller.. Og så ville jeg hatt sjokolade, druer og nøtter stående fremme i tre skåler. Ganske behagelig å kunne pille oppi skåler med snacks hvis man er litt nervøs. :)

Skrevet

Åh, så spennende! Kle deg i noe pent som du kunne gått på byen i, men ikke for utfordrende.

Hva du skal servere kommer litt an på hva slags type han er da... Men lag noe ordentlig mat og ikke sitt og pirk i salaten selv.

Det meste funker, bare ikke Fjordland (hehe, venninnen min var på date og fikk servert det...)

Skrevet

Ja, er første date for oss.. Jeg er egentlig kun ute etter sex, og det vet han.

Er veldig vanskelig for meg å få barnepasser da jeg bor i en by jeg ikke kjenner noen godt nok til å la de passe på babyen (barselvenner og naboer). Derfor velger jeg å ta han med hjem. Hva galt kan skje?

HI

Skrevet

Vurderer å dra i butikker imorgen og spørre hva som passer min kroppsform. Er ikke akkurat som utstillingsdukkene da;)

HI

Skrevet

Hehe, Fjordland faktisk:D Den skal jeg nok klare å huske;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...