22mars11 Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Våknet halv 7 av vonde kynnere/masrier? Det tar liksom tak, før det slipper igjen. Har hatt kynnere mange mnd, men de har ikke vært vonde eller kommet i tak før så er usikker på om det er rier eller masrier. De kom først i en times tid med 10min mellomrom men så dabbet de litt av, men kommer ca hver halvtime og varer i ca 1min. Hadde og en lysebrun utflod på morgenen og vært på do med løs mage (sorry detaljer) 2-3 ganger da jeg våknet. Kan det være noe på gang? Eller er det kanskje bare jeg som så inderlig vil at det skal bli fødsel? Uvitende førstegangs.. er i uke 39+4
tina 79:) Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Så spennende da! Det kan jo være noe på gang! Mitt råd er å hvile så mye som mulig nå. Sov litt, og slapp av! Hvis det plutselig tar seg opp, så kan det være vanskelig å få slappet av, og du har et langt og slitsomt døgn foran deg hvis du går i fødsel
April-11+ en til? Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Er føstegangs jeg også, men dette høres jo lovende ut for deg. Kjenner jeg er misunnlig:) Tiden er jo absolutt inne for deg,så noe er vel på gang! Krysser fingrene for fødsel! Lykke til:)
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 høres ut som noe er på gang ja, men kan fremdeles ta tid... så du får nok slappe av mens det ikke er så ille... masse lykke til=)
theamortil3 Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 Hvordan går det nå? Her har jeg hatt tegningsblødninger i hele dag og menssmerter. har menstermin i morgen og ul termin torsdag. Spennende å se hva som skjer. Oppdater oss..:-)
22mars11 Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2011 Takk for svar har hatt rier som jeg vil kalle det nå, vonde tak med en halvtimes mellomrom hele dagen,nå er de enda vondere med ca 20 min mellomrom så håper det tar seg enda mere opp. Skikkelig mensensmerter og vondt i korsryggen når det setter igang. Fortsatt lysebrun utflod så vet ikke om det er tegningsblødnig eller slimpropp eller va det nå er har menstermin idag faktisk, men ul termin på tirsdag så vi er visst ganske likt vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå