Gå til innhold

Tips på hvor man finner annerledes babytøy..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...altså, er så lei av utvalget til babyshop, barnas hus, t.o.m nøstebarn!

Er også 'ferdig' med cubus, lindex og kapp ahl.

Noen som har funnet en gullgruve -i Oslo- og vil dele den med meg?

Er ute etter tøy til babyjente 6 mnd, vår og sommertøy. Gjerne friske farger, og ikke så mye roooosa. liker grått, brunt, rødt, lilla.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Outleten i Vestby1 Husker i hva den heter men de har en fiiin barnebutikk med merkeklær, billigere enn ellers!

Skrevet

Noa Noa har mye fint babytøy til jenter forresten, men det er jo en del dyrere enn i de vanlige kjedebutikkene da!

Skrevet

Ullevålsveien! Masse fint! Rakkerungene altså.

Ikke billig da, men regner med det er ok siden du som jeg er lei av cubus, h&m osv.

Om du er i utlandet noen gang kan jeg anbefale M&S, baby Next og John Lewis i England, helt supert.

Skrevet

Er en nettbutikk som heter pompdelux.no som har MYYYYE fint. Klærne er ganske billige, men begynner på str 80. Anbefaler å ta en titt der, jeg har iallefall planer om storshopping:-)

Skrevet

Urbanelk.dk, og armerogben.no har litt artige klær, elsker dem. :-)

Skrevet

Junior Barneklær har butikker på Storo, Sandvika, Manglerud og Jessheim. De har utrolig godt utvalg av både dyre og billige klær. Manglerud har også en Name-It butikk med mye kult.

Skrevet

Hei

Selv har eg fått dilla på netthandel og har funnet masse nydelig på salg!! Sommerklærne er vel begynnt å komme her også nå:

www.minimikki.no

www.mortil3.no

www.godepode.no

www.mycinnamongirl.no

www.rakkaren.no

www.muffeladen.no

Go bananas!!!

Skrevet

Å nei og nei Tobarnsmor, dette kan bli dyrt! Kommer til å måke gjennom alle linkene du la ved ja.... Huff, og jeg som sparer til ubetalt permisjon! Men viktig at tulla er kul,,, eh? Og hun gulper jo på tre antrekk om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...