Gå til innhold

Skadelig å ta en paracet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner meg litt uggen i kroppen, som om jeg brygger på en forkjølelse eller noe. Verker i kroppen, spesielt stiv i nakke og rygg og litt sånn "ør i toppen". kan det være skadelig å ta en paracet når jeg kommer hjem da tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bekkenplager ut av en annen verden nå, og må ta smertestillende hvis jeg skal sove. Legen sa jeg kunne ta paracet. Jeg spurte om jeg kunne ta hver kveld resten av svangerskapet, og det sa han at han ville gjort fremfor å ikke få sove, men ikke mer enn angitt på pakken.

Så da vil jeg tro det ikke skulle skade det minste om du tok en eller to når formen ikke er på topp.

Skrevet

De sier man kan ta det som står på pakken.. selv sliter jeg med vonde knær, og paracet er det eneste jeg kan ta, så jeg tar også det på kvelden, 2stk, noen ganger må jeg stå opp igjen og ta 2 til rundt midnatt.. men har ikke dårlig samvittighet, det er for meg ikke noe annet alternativ..

Skrevet

Du kan ta paracet ja =)

Jeg strever MYE med hodepine og torturerte meg gjennom forrige svangerskap pga jeg trodde det ville skade barnet. Jeg spurte legen denne gangen, siden plagene mine var et tema, om jeg kunne ta noe smertestillende. Paracet er det eneste jeg kan ta, men ikke mer enn anbefalt på pakken, og helst ikke mer enn nødvendig fikk jeg beskjed om =)

Skrevet

Hei.

ingen fare å ta paracet.

jeg har nettopp hatt både omgangssyke med mye ryggsmerter og hodepine.. så har måttet ta paracet. men man skal selfølgelig ikke overdrive bruken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...