Gå til innhold

Trøtt, vond nakke, hodepine, tett nese og ører. Skjønner ikke hva dette er.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært hos legen 100 ganger snart. Sliter mye med vond nakke,hodepine. tett nese og ører og er mye trøtt. Svir i øynene. Legen finner ikke ut noe. Og behandling hos fysoterapeut virker ikke. Noen som har opplevd det samme?

Fortsetter under...

Skrevet

Nese og ører kan komme ut av så mange ting, regner med legen sjekket deg for bihulebetennelse eller allergi? Om de ikke finner noe ut og du fortsatt sliter bør de jo henvise deg videre til evt Øre-Nese-Hals.

Hvordan er synet ditt? Lenge siden du sjekket det? Om synet har forandret seg kan det gi utslag i hodepine og vonde øyne.

Skrevet

Har vært til øre, nese hals spesialist. Uten å finne noe særlig. Når jeg blir forkjølet sitter det i i flere mnd. Og må bruke nesespray over en lang periode. Og dotter i ørene. Bruker briller på jobb, men tester ut linser. Trodde ikke det var det som gjorde det at jeg fikk vondt i nakke. Kan våkne opp med vond nakke. Og har tenkt at det er mere stress relatert.

Skrevet

Alt trenger ikke komme av det samme, tenker jeg. Har du forsøkt og bruke nesehorn for å bli bedre i nese og bihulene? Skal være veldig effektivt om man sliter med bihuler og nese/øre-problemer.

Nakke og øyneproblemene dinew kan komme av jobb/stress ja. Jobber du foran PC? Det kan være grunnen til at du er tørr i øynene og du bør investere i en terminalbrille eller sånn skjerm man har foran PC-skjermen som beskytter øynene litt.

Se på denne linken;

http://www.brillehuset.com/data_bri.htm

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

I forhold til vond nakke og hodepine så vil jeg anbefale deg å prøve kiropraktor. Det er sikkert spenningshodepine du sliter med tenker jeg siden du sitter mye for PC (hvis jeg husker riktig...)

Hvis du bor i Oslo vil jeg anbefale Jeppe Birkelid på Stadion kiropraktorklinikk (Ullevål stadion hører han til) veldig dyktig....

Husk at dersom du bruker nesespray utover de 10 dagene som det står at man kan bruke det, vil man egentlig bare bli verre...

Har du sjekket stoffskiftet ditt? Dersom du har gjort det og fått bedskjed om at det er normalt så spør etter verdiene. Du kan nemlig ha lavt stoffskifte selv om verdiene ligger innenfor normalverdiene. Jeg har innenfor, men helt nederst og det er faktisk for lavt for meg. SÅ jeg går på medisiner for lavt stoffskifte og er mere opplagt etter at jeg fikk det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...