Kinamitt Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Hos meg ble det mindre spark fra ca. uke 30 og mer romstering/dytting, men nå syntes jeg det er veldig stille her... Kjente hikking halv syv i morges, men etter det har jeg kjent svært lite. Er det noen som er i uke 34 eller som har erfaring som kan berolige meg litt? Hilsen hysterisk førstegangs
<3 Babyimagen<3 Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Hei! er i uke 34 jg også,men prinsen min er kjempe aktiv,nesten litt slitsomt har vondt i ribbeina!men han har vært så aktiv fra første gang jg kjente han sparke....veldig opp og ned md disse babyene!prøv og drikk en glass saft eller spis no søtt om du er urolig,det pleier og sette fart i magen!
superhygge Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 uke 34 her også. merket litt forandret aktivitet de siste 2 ukene. hun er roligere nå, hikker endel, og romsterer når jeg legger meg ned eller spiser, ellers ikke så mye sparking. slik var det sist også...hun har jo lagt seg med hodet ned, så da begrenser det seg vel...
Babyønske �� Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Jeg har en rolig baby i magen, og har i grunn hatt det hele 3 tri. I 2.tri var det langt mer liv. Hun sover nok store deler av dagen. Jeg kan kjenne litt om morgenen før jeg står opp(gjerne fordi jeg har en aktiv 2 åring som romsterer rundt meg i sengen :-)). Så kan det går flere timer etter jeg har stått opp før jeg kjenner noe igjen. Er mest romstering og dulting jeg kjenner, og litt hikking, men kun noen få minutter i gangen. Når jeg setter meg ned i soafen om kvelden og endelig får slappe av litt, tar aktivitetsnivået seg opp en stund. En ting som skjer både i dette og i forrige er at jeg plutselig utpå ettermiddagen begynner å tenke på om jeg har kjent noe liv den dagen. Og da må jeg prøve å dytte litt på magen, drikke eller spise noe søtt, og begynne å kjenne etter. Så kan det komme noen små dunk, og da kommer jeg på at joda jeg har jo kjent det før på dagen. Men er gjerne at jeg er opptatt med noe og ikke tenker over det, blir jo etterhvert vant til at det er noe som beveger seg inni der.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 Jeg er 35 uker på vei og har ei forholdsvis aktiv lita jente inni der Ho dulter, åler og dytter ganske så mye i løpet av både dagen og natta, og hikker flere ganger om dagen. Når det er sagt så er det ganske vanlig at bevegelsene forandrer seg litt de siste ukene, rett og slett fordi det blir mindre plass å bevege seg på. Å husk på at hikking er et sunnhetstegn Alt er nok veldig bra med din lille, i kveld skal du se du får et forrykende show inni der Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå