Satya Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Da er jeg tilbake her etter noen uker på 1. trimester. Var på 2. ul i dag, 8+1, etter å ha vært første gangen i forrige uke. Den gangen mistenkte legene at ikke alt var OK, og det ble bekreftet i dag. Spiren vår hadde sluttet å utvikle seg rundt 5,5 uker. Tom og rar følelse, men ikke knusende. Vi får prøve igjen, det var tross alt bare 1. ordinære forsøk. Vi fikk beskjed om å dra hjem og vente på blødning. De trodde den ville komme av seg selv i løpet av en uke. Det ble jeg litt overrasket over, den har jo allerede latt vente på seg i nesten tre uker? Har ikke sett antydning til blod i det hele tatt. Noen som har erfaring med dette? Skulle egentlig gjerne tatt en pille og blitt ferdig med det...
Tyui Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 har igen erfaring med det for her kom det av seg selv. men burde ikke du vært på utskrapning da? burde ringe legen og høre.
Satya Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2011 Ja, jeg prøver å ringe min "ordinære" gyn, ul'en var på "ferten". Synes det er rart, og merker at jeg ikke har så mye tålmodighet til å vente på blødning nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå