<3 Babyimagen<3 Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 var på sykehuset igår pga blødning,og hadde jaggu 2 cm åpning også,wæææ,har masse vondt i korsryggen og stramninger,hvor lang tid vil det ta før jg føder????flere som har født i uke 34????
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Er du førstegangs? Flergangs fødende kan ihvertfall gå med 2-3 cm åpning lenge før fødsel har jeg hørt.. Får håpe babyen blir litt til i magen din, har bare godt av det
LoveInMyTummy Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Ble du bare sendt hjem? Du burde vel ha blitt observert litt, hvis det er begynnende fødsel.
Oktobergutt2010:) Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Om du er førstegangs kunne det være litt urovekkende, men er du flergangdsfødende derimot er det veldig vanlig at man har 2-3 cm åpning under hele svangerskapet.
vannmann 76 Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 Hei:=) Synes det er rart de sendte deg hjem? Jeg har født i uke 34+4. Det gikk veldig bra. Jeg var på sykehuset i 7 dager, men måtte på kontroll annenhver dag etter det. (Ville hjem) Han lå 3 døgn i lys pga mye gulsott, og klarte ikke spise selv. Så jeg måtte pumpe meg hver 3 time. Noe jeg forsatte når jeg kom hjem. Sleit mye med ammingen, måtte bruke brystskjold for at han skulle klare å suge. Jeg merket stor forskjell på nr 1 og nr 2 som ble født i uke 38 +2. Får håpe du kan gå litt lenger, alt blir mye lettere da. Lykke til:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå