Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Jeg byttet på sengen i daglys en dag her, og da så jeg at det var så mange flekker på overmadrassen der min mann ligger.. Det var litt gulaktige flekker, synes det var litt ekkelt. Skjønner jo at det kan bli det etterhvert, men det var så mange bare der han ligger, ikke der jeg ligger. Vet jo at han kan svette noen netter, men er det vanlig at det blir sånne flekker av det. Synes det spesielt var i det området midt på.. Begynte nesten å tenke på om det kunne ha sivet ut noen kjønnsvæsker eller noe.. Det er jo en veldig ny madrass, så jeg kommer nok til å få sendt den på rens. Vil ikke at den skal se sånn ut. Huff, føler meg litt teit som skriver dette, men er det noen som har opplevd det samme?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Om dere har sex på hans side av sengen, kan det være en forklaring på hvorfor...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Svette og "fett" fra hår osv lager gule flekker.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 kANSKJE han slipper ut noen våte fjerter om natta.. hehe
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 Haha, våte fjerter!;P Neida, vi har ikke sex på den siden, det er som regel på midten.. Og vi legger alltid under håndduk eller noe, for det rinner jo så jævli etterpå! Men har ikke annen forklaring enn at det må være at han svetter mer.. Og evt om han slipper ut noen andre kroppsvæsker hvis han har ligget naken eller noe.. Skjønner ikke hva annet det kan være jeg.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #6 Skrevet 17. mars 2011 Høres ut som svette. Ligger han naken? Menn svetter endel fra skrittet;) Forøvrig må jeg også si at dette er helt normalt. Det er jo en grunn til at man har overmadrass. Hiv den i vaskemaskinen du;)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #7 Skrevet 17. mars 2011 Er nok svette, som andre nevner. Har også sånne flekker på overmadrassen som ikke går bort i vask.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #8 Skrevet 17. mars 2011 Det er bare svette, så du kan ta det med ro. Samboeren min svetter en del om natta og de flekkene er nesten umulige å få bort fra overmadrassa.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #9 Skrevet 18. mars 2011 Til deg 23:57 Hvor stor vaskemaskin har du:P? He he! Jeg hadde ikke klart å fått presset inn denne overmadrassen i maskina:P (er ikke HI her)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #10 Skrevet 18. mars 2011 Det er nok bare rester etter sæd, siden han av og til våkner om natta, finner veien ned til pikken og ronker til sæden spruter oppover magen, før han snur seg over på siden og sæden renner ned i madrassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå