Indigo 08-10-13 Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Jeg bruker den på storebror på 12, 5 kg, 2 år og 4 mnd. Det går stort sett greit, virker som han koser seg. Men av og til klager han. Tror det er fordi han blir utålmodig, og ikke fordi det gjør vondt å sitte slik.?.?. Hvor lenge har dere brukt bæresela på større søsken??
Makko med to små gutter Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Jeg har riktignok en ergo sele. Sluttet når han var ca 2år. Da var han 16kg og jeg gravid... -han liker også å gå selv så han var ikke kjempe happy for å sitte i sela.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Jeg sluttet da jeg gikk gravid med lillesøster nå i vår, da var hun 1,5 år gammel.. Men den kan jo fint brukes lenger enn det, maksgrensa er vel 20 kg hvis jeg ikke husker feil. Jenta mi kunne også klage litt av og til, men det var nok ikke fordi hun satt vondt, men heller fordi hun var litt utålmodig og trøtt (er jo veldig søvndyssende å sitte oppi der...) Men får jeg spørre deg hvordan du fester selen på ryggen nå som han har blitt så stor? Prøvde såvidt her om dagen, men det funka dårlig med alle de tykke vinterklærne hennes på..
Indigo 08-10-13 Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2011 Gutten min er ikke noe glad i å gå, så her må det løftes og bæres. Selv liker jeg å gå til og fra bhg, tar en time tilsammen. Men noen ganger er det for dårlig føre eller for mye vind til å bruke søskenvogna, så da har jeg funnet ut at bæresela er et godt alternativ. Da sitter storebror ca. 25 minutt i sela. Som sagt, kan klage litt, men tror d er fordi han blir lei. Har ikke gitt uttrykk for at det er vondt. Ikke noe problem å bruke den selv om vi begge har en del vinterklær på. Men må ha hjelp til å få han opp på ryggen. Har ikke prøvd meg fram på egen hånd nå som han er blitt så stor. Da skal ting skje kjapt, og da er det like greit å be personalet i bhg om hjelp. Bruker sela til henting;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå