Gå til innhold

Ble babyene deres dårlige av vaksine??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa har fått 3 måneders vaksinen idag (stakkars liten), og bare lurer på om hun garantert blir dårlig? Mange som blir det? Hvor dårlige? Hvor lenge varer det?

Synes hun er veeeldig sutrete nå, 2 timer etter vaksina...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min fikk ikke feber, men våkna med et hyl ca. 5-6 timer etter vaksina. Begge gangene. Første gangen venta vi alt for lenge med paracet, så ho gråt og gråt i to timer. Det gjorde vondt på stikkstedet...

Andre gangen var vi forberedt, ga paracet med en gang ho hylevåkna. Da gråt ho et kvarter før ho sovna igjen.

Dagen etter har ho vært helt fin, men har hørt om babyer som ikke helt blir seg selv før etter noen dager.

Skrevet

Jenta mi bare lo av HS da hun stakk sprøyta. Merka ikke noe på henne, bortsett fra at hun kanskje sov litt mer enn vanlig samme dag og dagen etter.

Skrevet

Mine har fått litt feber, og min yngste ble litt utilpass og sutrete/ urolig samme natt. Dagen etter forsvant feberen, og så var alt tilbake til vanlig igjen=)

Skrevet

Min hadde ingen reaksjon :)

Skrevet

datteren min har aldri reagert på noen av vaksinene, og lillegutt som foreløpig bare har fått den ved 3 mnd reagerte heller ikke noe på¨den. Eneste jeg merket var at han sov litt lengre når han hadde duppen sin den dagen..Men det kan også ha vært tilfeldig..

Håper ikke han får noen reaksjon på neste vaksine heller. Vet ikke om det er sånn at om de reagerer på den ene, så reagerer de også på de neste...?

Skrevet

Her var det lite reaksjon etter 3 mnd.-vaksina. Han sov litt lengre på dagtid dagen etter, ellers merket jeg ingenting.

Skrevet

Han fikk ingen reaksjon da han fikk vaksine på 3 mnd-kontrollen, men etter 5 mnd-vaksinen fikk han ganske høy feber og var i dårlig form. Synes det var litt merkelig siden det er samme vaksinen.

Skrevet

Hs sa til meg etter 5 mnd-vaksina, at de gjerne reagerer mer på denne, siden kroppen kjenner igjen stoffene fra sist og prøver å gjøre noe med det :)

Skrevet

Her ble lillegull veldig dårlig. Fikk nesten 40 i feber samme kveld og hadde feber i 3 døgn. Var veldig sutrete og hadde tydelig vondt på stikkstedene. I tillegg var han ikke seg selv på hele 5 dager. Smilte ikke en eneste gang.. Nå gruer jeg meg fryktelig til 5 mnd vaksinen.. Spes når jeg ser hva som er skrevet ovenfor her... Huff! :(

Skrevet

Samme som drømmen her, men ikke så høy feber, bare litt over 38. Var utilpass i flere dager og feber i alle fall i to dager...Synes dessuten at søvnmønsteret endret seg, men det kan selvsagt være tilfeldig...

Skrevet

Usj, ikke meninga å skremme noen!

Jeg tror hs mente at jeg kunne vente meg feber på 5 mnd-vaksina selv om ho ikke hadde hatt det ved 3 mnd!

Men din fikk jo feber sist, så da er det ingen grunn til å tro at det skal bli verre denne gangen :)

Skrevet

lille ble sutrete og utillpass ved 3 måneders vaksinen, men 5mnd vaksinen var det feber i to døgn og slapp og sutrete men veldig kosete og spiste mer enn vanlig, sov ikke mer enn vanlig-alle er forskjellig ikke sikkert din reagerer engang=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...