Træægtrønder`n :) Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Dere som bærer: hva bærer dere babyen i? Jeg har en baby på 3,5 måned og ønsker å kjøpe noe å bære i. Tenker på manducaen for hører mye bra om den. Prøvde dere bæretøyet før dere kjøpte det? Ser man får kjøpt manducaen på nett, men da får jeg jo ikke prøvd den. Og hvilken vippestol har dere? Ser babybjørn sin blir anbefalt av mange. Fysioterapauten anbefalte å velge en man kunne legge helt ned, og det kan jo ikke bb. Bruker dere vippestol når dere mater i starten? I så fall en fordel med en vippestol som kan stå litt mer i ro enn bb sin? Takker for svar
Ane Elise Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Hei, Her i gården bruker jeg Ergobaby sport bæresæle, og det har jeg kjempe god erfaringer med, siden med denne kan babyen bæres foran, på side, og bak Ypperlig i alle anledninger! Når det gjelder vippestol, så har vi kjøpt Fisher-Price stol, kjempe fin stol hvor babyen sitter nokså høyt oppe og får derfor med seg mye mer rundt seg enn de stoler hvor dem må sitte så langt nede. Gutten vår foretrekker iallfall denne fremfor andre stoler:) Og denne stolen kan man bruke helt til dem er 4 år evt 18 kg. Når han skal mates, bruker jeg vippestolen ja:) Lykke til!
Træægtrønder`n :) Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2011 Hvor har du kjøpt disse? Har sett på denne fra fisher price, men ikke sett den på butikken.
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Vi har også fisherprice. Den er helt super! Kan ligge ned, og kan vibrere svakt. Babyen elsker det! Vår er kjøpt på ringo, mener jeg. Har også sett den på en nettbutikk, men usikker på hva den het. Lekmer, eller noe lignende? Bærer i sleepywrap og er storfornøyd med den. Billig er den også. http://www.morsmelka.no/extra_info_pages.php/pages_id/30
Indigo 08-10-13 Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 Manduca er super. Bruker den både på baby 6 mnd og storebror på 2 år:) Jeg ville kjøpt en BB vippestol. Virker veldig bra når vi har lånt borte på besøk. Ellers har vi en Carena vippestol, som jeg forøvrig også er veldig fornøyd med:)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 17. mars 2011 #6 Skrevet 17. mars 2011 Jeg bruker ringslynge og syns den er super. Har BB sin vippestol. Den er til og med anbefalt av manuellterapeuter. Den skader ikke ryggen, er ikke hard og babyen ser mer når h*n sitter i den når ungen blir større. Har tre trinn. Hadde ikke klart meg uten den! Og vi har hatt andre vippestoler før.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 17. mars 2011 #7 Skrevet 17. mars 2011 Manduca er super, bruker den til baby nr 2 nå (med selene i kryss bakpå ryggen vel og merke!!=) Og Babybjørn vippestol er også gull verdt- den er mye bedre for babyens rygg enn mange andre vippestoler som fåes kjøpt.
Foccacia Skrevet 17. mars 2011 #8 Skrevet 17. mars 2011 Har kjøpt fisher price sin stol, fant den på flust.no. Den har tre innstillinger, fra liggende for baby til sittende for eldre barn. Og med vibrering
Ane Elise Skrevet 17. mars 2011 #9 Skrevet 17. mars 2011 Jeg har kjøpt bære sælen hos Barnas hus og vippe stolen på Brio butikken i Trondheim
enits40 Skrevet 17. mars 2011 #10 Skrevet 17. mars 2011 Lykkeli, mulig at jeg avsporer litt her altså men; hvordan får du til å få selene i kryss på ryggen? Ser ikke ut til at det går på min, eller mulig bare jeg som er klønete? ;-)
Mina82 Skrevet 17. mars 2011 #11 Skrevet 17. mars 2011 vi bruker og manducaen super den=) enits40 du har selen fast på hoften/magen, klikke den på plass, så istedet for å ta selene på rett så krysser du de bak på ryggen din og klikker de på plass foran på siden som du bruker til vanlig..da blir det litt lettere å bære instruksjon på youtube.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå