Summerheat85 Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 det har den hos meg den siste uken, og jeg er 26 uker på vei i dag...
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 jess magen min har sunket noe voldsomt, vet ikke om det er fordi dette er nr.4 men er det ikke litt tidlig ? er 23 uker.
Summerheat85 Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2011 Jo, det var det jeg trodde også...at magen ikke synker før tidligst uke 30...jeg venter "bare" nummer 2 jeg, da...
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Sunket i uke 26 og 23? Livmoren har jo ikke kommet helt opp enda engang! Har aldri hørt om at magen synker så tidlig! Da er det nok heller at man bærer litt annerledes enn man kanskje har gjort før. For livmoren synker ned i bekkenet etterhvert som terminen nærmer seg. Det er vanlig etter uke 34. Er selv i uke 36 med min andre og det er først nå den har sunket litt
Summerheat85 Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2011 Med førstemann hos meg sank ikke magen som jeg husker...men han lå langt nede i bekkenet og var festet i uke 28...jeg var plaget med kort livmorhals som følge av dette...denne gangen er livmorhalsen enda kortere tidligere i svangerskapet, så da blir jeg litt nervøs når magen plutselig sank hos meg i løpet av noen dager...de siste to dagene har jeg bare kjent spark i navleområdet på det høyeste også, mens før magen sank så kjente jeg spark i ribbeina hver gang jeg satt...
Summerheat85 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2011 Her har lille lagt seg ned med hodet... snur seg sikkert igjen, men magen er så å si borte for øyeblikket...
Fru-MammaVims Skrevet 22. mars 2011 #7 Skrevet 22. mars 2011 Er nå 26 uker på fredag som kommer, så lurer litt på hva dere mener med at magen har sunket ?? er første gang for meg dette og lille prinsessa mi ligger med hodet ner å når hun sparker kjenner jeg det under navelen aldri høyere er det noe unormalt eller ?? har ikke peiling jeg så liker å høre med andre
NostraStoria Skrevet 22. mars 2011 #8 Skrevet 22. mars 2011 Ja, magen min sank denne uken! Syns det var litt tidlig siden jeg bare er 22 uker på vei. I forrige svangerskap så sank ikke magen slik. Er det pga slappere magemuskler eller stillingen til babyen? Vet han er i seteleie foreløpig.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 22. mars 2011 #9 Skrevet 22. mars 2011 Er nok mest sannsynlig det at ungen har forandra stilling i magen!
miepia30 Skrevet 22. mars 2011 #10 Skrevet 22. mars 2011 Det vanlige er at livmora vokser opp og opp og opp mot ribbena fram mot uke 36, og så synker den ned litt i forbindelse med at hodet festes dypere i bekkenet.
NostraStoria Skrevet 22. mars 2011 #11 Skrevet 22. mars 2011 Ja, var det jeg også trodde. Men må jo være stillingen til ungen som hun over her sier, når det skjer så tidlig som ike 22. Er 2. gangs så vet ikke om det har noe å si, lille krabaten sitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå