fru.mor Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Lille Jenta vår kom kl 03:16 nøyaktig en time fra vi ankom sykehuset. Hu veide 2770g. Og 47cm lang. Scoret 10 på nyfødt barn enda hu er litt prematur. Blodsukker og alt var fint,men får fortsatt ikke dra hjem incase hu får gulsot. Godt og bli passet på da.. selv om jeg helst vil hjem å være med alle mine barn;) Håper vi kan hjem innen lørdag.. Blir ikke mye søvn på disse 3 mannsrommene.. Men er helt utrolig hvor lenge mann kan holde seg våken på dette adrenalinet:) Lykke til videre alle sammen!! :0)
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Gratulerer så mye!! 2770 gram er jo stort og fint, fødte selv ei jente på 2485 gram i uke 37+2 og alle gram teller:) Var det noen grunn til at du fødte så tidlig, eller bare kom hun plutselig?
vilde + 1 ? Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 snuppa mi:) gleder meg til dere kommer hjem, å få hilse på lille "tanteungen":)
ønsker2 Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Gratulerer så mye! Håper dere får reise hjem snart =)
fru.mor Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2011 Takktakk;) jeg var hos legen på mandag og hadde da 2 cm åpning og var Helt moden. Var deretter hos refleksolog som pirka litt på punkter å mulig det har hatt virkning litt tidlig.. pluss at vi hadde sex om kvelden,meg og mann min da så klart;) mitt 3 barn så kan jo hende hu hadde kommet før uansett. Har alltid trudd hu skulle komme i uke 38 da jeg skulle blitt satt igang pga mye smerter.. men det var nok en grunn at hu kom nå trur jeg.. nyyydelig er hu.. satser på å komme hjem på lørdag; ) Gleder oss til å se deg å tante (oles jente) er ikke lenge til prinsessa deres ankommer verden;) men hu må nok vente litt til;) Nå vil jeg virkelig si meg ferdig som gravid og leve livet videre som fru lykkelig gift og med 3 herlige barn..!!
sisten Skrevet 17. mars 2011 #6 Skrevet 17. mars 2011 Gratulerer med jenta:0) ja, det er helt utrolig hvor våken du blir etter fødsel:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå