Gå til innhold

Stikkinger i magen 22 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Jeg er 22 uker på vei i morgen. Noen ganger når jeg er ute og går tur gjør det så vondt i magen, ved siden av navlen. Det stikker og gjør skikkelig vondt. Mener å huske jeg hadde dette i forrige svangerskap, men da var det ikke før på slutten og i hele magen. Fikk i svar da at det var kynnere, men er det det nå og? Noen som har det samme?

Tidligere hadde jeg stikkinger nederst i magen, men det var vel livmoren som vokste og strekte seg.

Det stopper så snart jeg setter meg ned forresten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, meg bekjent kan det være kynnere selv såpass tidlig. Jeg har det innimellom selv. Lærdommen er vel at hvis man får vondt i den gravide magen, og det går over med en gang man tar det litt mer med ro - så må man kanskje dra ned litt på tempoet sånn generelt. Jeg synes det er frustrerende selv, for jeg er både i strålende form og har mye å gjøre. Det passer ikke så godt å ta det veldig mye mer rolig. På den annen side er vel ikke dette tiden for å spille helt eller superkvinne...

Skrevet

Jepp jeg tar det med ro da :) Det er som sagt bare når jeg er ute og går - og om jeg får vondt på hjemveien er det jo ikke så mye mer å gjøre enn å gå hjem og ta det rolig. Kan jo ikke sette meg i grøfta heller da :P

Men hvorfor gjør kynnerne så vondt når jeg går da?

Skrevet

Kan høres ut som det jeg av og til kjenner, jordmor mener at det er sener som strekker seg. Så en annen tråd om det på denne siden: "Vanlig å ha litt småvondt nederst i magen??". Du kan jo prøve å lese den =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...