da9ela;) Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Tok en graviditetstest for 2 dager siden som så ut til å bli negativ men etter jeg hadde vasket meg på henda og skulle til å ta med meg søpla å gå så kunne jeg se en svak strek til på testen...Tok en test til dagen etter men den ble helt klart negativ...Tok en test i dag siden jeg ikke er helt i form og da ble den svak positiv den og... men jeg tok eggløsningstest også.. og etter jeg har tatt testene pleier jeg å legge dem oppå posen til testene... jeg la både graviditetstesten og eggløsningstesten på samme pose...(jeg hvet hvem som er hvem siden det står på) men det jeg lurer på er om det røde fra eggtesten kan smitte over til gravidtesten? dem lå flatt inntil hverandre... kant i kant på en måte... tok en ny gravidtest på neste tisse runde...(forrige var morgen urin) den er helt negativ.. testene er billigtester og strimmel... skal prøve å ta bilde...
da9ela;) Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #2 Skrevet 17. mars 2011 bilde her...: http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/592441/offset/0
da9ela;) Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2011 er det bare jeg som blir gal eller er det en svak strek der?
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Hvis de ligger helt tett kan de dessverre smitte over. Det har skjedd med meg en gang ihvertfall. Men jeg kan jo ikke si at det dermed er slik i tilfelle. Ville tatt en ny g-test Lykke til
da9ela;) Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2011 ok;) takk for svar.. tar en ny test i morgen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå