Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fikk positiv test (svak riktig nok, men positiv er positiv!!) test både mandag og onsdag, men idag begynte jeg å blø :(

Blodet som er kommet til nå har vært mest rosa egentlig.

Kan vel også nevne at jeg skal være 4+4 idag, og at denne morgenen er den første der jeg har vert ordentlig kvalm..

Hva ville dere har gjort? Jeg regner med at det bare er å vente å se siden jeg ikke har noen smerter?

Kjenner at jeg virkelig håper at det skal gå bra, men er veldig forberedt på at nå er det over..

Fortsetter under...

Hei

Jeg er 4+5 i dag og har det akkurat likens ...

blør som en vanlig mens nå (rødt)og er redd det kan være enda en sa, har hatt 2 tidliger i løpet av de siste mnd :(

MEN (!!) jeg har ikke noe vondt i magen og har lest SÅ mange historier på nettet nå om mange som har gått de 3 første mnd med mensen blødninger uten at det betydde noe. dessuten kan det jo hende at det er 2 der inne men at blødningen kommer av at den ene ikke klarte seg. da kan man ha blødning rundt ikm datoen.

krysser fingrene for oss :))))

jeg er forresten også kvalm har vært det leeenge nå i tillegg til svimmelhet og mange andre synptomer. det må jo bety litt??;)

hei :)

Jeg mistet i SA i uke 5 og da begynte det med friskt blod, før det økte på som en vanlig mens(med litt småklumper). Hadde ingen smerter når det var så tidlig i graviditeten. Hos meg ville ikke legen ta HCG prøve (de er veldig restriktive på slike ting på mitt legekontor) så jeg måtte bare vente å se. Bestilte likevel en privat UL for syntes det var greit å få det bekreftet, samtidig som jeg ville se at alt var komt ut. Jeg mistet alle symptomene omtrent i det jeg begynte å blø.

I dette svangerskapet (ble gravid rett etter SAen) begynte jeg å blø i uke 7 (blod på papiret-trenger ikke bind), og har blødd i halvannen uke. Hjertet slår og alt ser bra ut. Så lenge jeg ikke blør mer så ser det ut som om dette går bra! HCGen min stiger - men ikke så mye. Likevel er dette normalt fordi jeg har høye HCG verdier og da skal det ikke nødvendigvis fordoble seg.

Vet ikke om det er så mye til hjelp, men dette er i alle fall mine erfaringer - det kan gå bra selv om man blør, men det finnes ingen fasitsvar.

har blødd i alle mine sv skap.

med jenta begynte 5+0 varte 10-12 dager- lysebrunt, mørkebrunt, klumpete- måtte bruke bind

med gutten, begynte vel 4+4 eller noe- rødt friskt blod, måtte bruke bind, endel klumper, varte rett over 14 dager ca..

blødde ikke som en mensen, men har lest og kjenner flere som har hatt "vanlig mensen blødning" de to første mnd..

det du kan gjør er å gå til legen å måle hcg og se om det stiger, og kanskje få henvisning til ul når du har kommet så langt at de kan se noe, ellers så er dte jo ikke mye å gjør :-/

Takk for svar til alle sammen =)

Blør enda, minner litt om vanlig mens, men ikke like mye som det har vært de andre syklusene etter forrige fødsel!

Jeg har bestemt meg for å bare vente å se det litt an, så får jeg heller kontakte legen om jeg begynner å føle meg dårlig eller noe slikt.

Tror også jeg velger å se på det som mistet, så kan det heller være en ekstra stor glede om den lille har greid å klore seg fast =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...