Gå til innhold

IKM i går. Neg.test. ingenTR, andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som ikke får positiv rundt IKM selvom de er gravide? Har prøvd flere tester. Begynner å miste motet her, selvom jeg lenge har vært sikker på at nå er det noe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føle med deg, er 6 dager over har bare testa negativt... har masse tegn på at det er noe.. får bare vente i spenning =) Får bare vente tålmodig på mere hCG, Lykke til! Er rimelige grusomt å vente!

Skrevet

Ja, denne ventinga er pyton. Håper bare at det er HCG som er litt tregt. At det fortsatt er håp for oss!!!

Skrevet

Jeg er 4 dager over ikm og testet negativt dagen før ikm .. skal ta en ny test om et par dager. når skal du teste igjen og hvilke symptomer har du?

Hos meg murrer det i magen og jeg er kvalm i bølger hver dag. spottet 1 uke før ikm :) det kom bittelitt rosa i tillegg til spottingen, håper det er en spire i magen nå :) bare føler det på meg..

Skrevet

Så spennende! Jeg har tatt en test i dag! Det var en veldig, veldig svak strek, men ikke så svak at ikke mannen min var enig i at det var noe der! Kjenner jeg ikke tørr å tro det helt ennå, så vil ta en test til i morgen tenker jeg!

Jeg har kjent murringer i magen, hatt veldig sterk luktesans og kjent lukter som ikke andre kjenner også blir jeg plutselig veldig, veldig trøtt.. Jeg har bare hatt en følelse av at det er noe der, så det gjenstår å se om jeg kan stole på min intuisjon:-)

Dette er ikke planlagt, i og med at vi har en på 8 mnd. så har liksom ikke jaktet på symptomer heller.. Men om det er en liten spire er den mer enn velkommen!!! Sist prøvde vi 6 pp før det satt, så fint om det sitter før vi kommer i gang med prøving denne gangen!

Masse lykke til med testing, spent på å høre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...