Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ser masse gravide mager rundt i byen,men det er lite med treff her i byen. I de andre byene er det nesten treff en gang i måneden av pg til oftere......hva skjer her da? Er det ingen av de gravide i hønefoss som benytter seg av barnimagen sidene,eller er alle sjennerte:) ???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143028438-store-mager-i-h%C3%B8nefoss/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

titter inn fra tredje trimester ;)

Det ble arrangert noen treff i høst, ca en gang pr.mnd på Clint, men etter ett par treff ble det liten oppslutning rundt jul, og etter det har vel ingen tatt initiativ ;) noen treffes fortsatt, men ikke noe fast..

Du får invitere til et treff en formiddag, på feks Clint, så får du se hvordan oppslutningen er, kanskje litt bedre nå på våren ;)

Jeg også tilhører 3 tri, er i uke 34+1 i dag, har termin 3.mai, men skal ha KS fredag 22.april pga komplikasjoner, så har bare 33 dager igjen...

Jeg har vært på treff noen ganger, nå er det bare Mia2011 og jeg som fortsatt er gravid, de andre har fått sine små nurk... :)

Så jeg foreslår som henne og inviter til treff på Clint (eller ett eller annet sted) for mai, juni og juli mager eller noe sånt og se om det dukker opp noen... Spennende det da ;)

Tror vi var 7 eller 8 stk som møtte opp på første BIM-treff i høst, mange fler enn forventet! Tror det er flere fra Hønefoss som er her inne, men de fleste er ikke så aktive, skriver ikke innlegg osv.

Uansett, gratulerer med graviditeten og lykke til videre, og ikke minst, håper du kommer i kontakt med noen som vil bli med på treff da ;)

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...