shalin Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Jeg tok akupunktur før mitt ivf forsøk,og jeg hadde 4 behandlinger. Jeg startet nesten 2 uker før jeg skulle sette inn,og tok 2 behandlinger i uka,jeg tok dagen før innsett,det var den siste timen.
Lille smurf71 Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Hei HH 72, Jeg startet med akupunkt i forrige uke, og skal ha 2 behandlinger i uken frem til 12. april (antatt uttak), deretter mente hun det var viktig å ha en behandling innen 3 dager etter innsett.
hannetroll Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 De fleste akupunktører fastholder at behandlingen har best virkning når man har hatt en del behandlinger, at den virker akkumulativt. Jeg har brukt akupunktur (med suksess) for behandling av allergi og også ved sist IVF-forsøk, som var positivt. Jeg har startet behandling i god tid før allergisesong, i februar, og i forbindelse med både forrige og kommende ivf-behandling startet jeg behandling to-tre måneder før uttak. En behandling i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå