Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 74 cm og veier 8500. Hva med deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er 8340gr å 72cm:) veid å målt i dag, på 9mnd dagen:D

Skrevet

oi gutten min på 6 mndr er jo like stor som deres 9mnd:) 72cm og 8,7kg ;)

Skrevet

min gutt er 9552 å 74 cm, god å rund=)

Skrevet

Min gutt er 9,5 mnd. Ble veid og målt for to dager siden. Var da 76 cm og 9600 gram:-)

Skrevet

Jenta mi var 7340 gram og 67 cm lang på siste kontroll som var rett før hun ble 10 mnd:)

Skrevet

Jenta mi er 9,5 mnd. 7900 g og 72 cm. Selv var jeg 10 kg da jeg var 4 mnd!! Hehe, slå den;)

Skrevet

Han er straks 9 mnd, veier 8600 og er 73 cm.

Skrevet

Hehehehe, ksjønner at jeg har ei lita bolle her. Målt i dag, og hun er 69,5 cm og 9000g. Elsker mat!!!

Skrevet

på 8 mnd kontrollen (for en mnd siden) var han 74 cm og 11,5 kg, er vel litt lengre og enda litt tyngre nå :-)

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Min veide 10235 og var 77,5 på 8 mnd... Jeg skal ikke på 9mnd kontroll før om 2 uker, men jeg tipper han iallfall må ha strukket seg til 80 cm nå!! Stor gutt, ja! Det er iallfall lenge siden jeg kalte han baby nå...

Skrevet

min lille var 72cm og 7900g på 9mnd kontrollen.

Han har vært MYE syk en periode nå og for 2 uker siden veide han 7750gram...

Liten og slank gutt, men akkurat passe perfekt:-)

Håper jo selvfølgelig at han begynner å gå litt oppover igjen nå som han ikke er så syk da.

Skrevet

Min var 72 cm og 9800 gram når han var 8,5 mnd. Stor gutt altså :) Nå har han strukket seg enormt, føttene og hendene hans er blitt skikkelig store og jeg synes nesten det er rart å kalle han baby. Bruker å se litt på han når han sover, ser jo ut som et stort barn som ligger der.. Thihi :)

Skrevet

De vokser så alt for fort, er liksom ikke baby lenger! :) Mini min var 9500g og 74 cm på 8 mnd kontroll for et par uker siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...