Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Satt og tenkte på hvor deilig det er å ha huset for seg selv en kveld, da gubben og ungen er borte en tur.. Gikk inn på soverommet for å hente noe klær som skulle vaskes, og fryser til i døra.. For der, 15 cm over senga vår henger en FEIT edderkopp og dingler.. Jeg nærmest roper "Nei, ikke på seeenga!!", men joda, den lander selvfølgelig på dyna, jeg løper ut på kjøkkenet og henter en glassbolle som jeg legger over krypet.. Nå savner jeg veldig mannen, for jeg aner ikke hva jeg skal gjøre nå, og ser for meg en natt på sofaen.. Vet ikke om jeg greier å sove i den senga i natt uansett.. Bill.mrk "Araknofobi"
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 å fy faen! JEG FÅR FNATT! hadde låst døren og sovet på sofaen selv ja :S
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Men du har jo fanget den...? Har du ikke? Snik et papir under og få den ut pronto! Eller forsvant den i sengetøyet? Usj, klør overalt bare av å tenke på det! Bare noe jeg kom på: Leste en artikkel en gang om hvor mange edderkopper vi gjennomsnittlig spiser i søvne.... Iiiiiiik!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 ææææææ :S friker helt ut her !!! klør og fryser på hele kroppen ved tanken... trøsteklem :C
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 Da hadde jeg rett og slett dævva!! hilsen araknofobi-2
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 Joda, den er fanget, men jeg tør ikke å nærme meg soverommet nå.. Og jeg har også hørt det der om at vi svelger så og så mange edderkopper i søvne, og det hjelper ikke å tenke på det..hehe HI
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #7 Skrevet 16. mars 2011 Du kan trøste deg med at akkurat det med at vi svelger edderkopper i søvne er en myte. Men jeg hadde også tilbragt natten på sofaen! Avskylige krek!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #8 Skrevet 16. mars 2011 Slapp av.. Du er en million ganger større.. Ta et papir og kverk den!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #9 Skrevet 16. mars 2011 Ta ett blad/avis under bollen og bær den ut... da er du sikker på den blir borte... Ikke drep den, det betyr ulykke :-)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #10 Skrevet 16. mars 2011 Øh.. Du får det til å høres så lett ut. Anywho, du må IKKE kverke den, det betyr større ulykke enn å knuse et speil!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #11 Skrevet 16. mars 2011 He he.. Dere er så rasjonelle.. Jeg har kverka 1000 edderkopper i mi levetid, og livet mitt er forbløffende fint:) Har knust ett og annet speil også
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #12 Skrevet 16. mars 2011 Putt støvsugerslangen inn under bollen og sug den opp! Den kommer seg ikke ut igjen, for den brekker bena av den hardhendte behandlingen. Dersom du er redd for det allikevel, kan du jo tre en sokk over munnstykket. Jeg har støvsugd dusinvis av edderkopper. Ja, jeg dreper dem med kaldt blod! Og for meg har det slett ikke betydd ulykke, bare lettelse over å være kvitt de ekle krypene!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #13 Skrevet 16. mars 2011 Jeg dreper dem aldri, jeg slipper dem ut. Jævla pingler...dere er sånne typiske skrikejenter. Hva hvis du bodde uten en mann og du fant en edderkopp i senga? Da hadde du flyttet til sofaen for alltid? Voks opp.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #14 Skrevet 16. mars 2011 Åneidadu, ingen skrikejente her. Jeg kan pelle en mann på prostata, tørke spy, blod, voksenbæsj og younameit, skvise analkjertler og så videre.. Men edderkopper..! Neitakk.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #15 Skrevet 16. mars 2011 Det er kun en ting som friker meg ut, og det er edderkopper.. Ikke alltid, i stallen og utendørs går det ganske greit, men når de er innendørs og såpass store som den som fortsatt er under glassbollen på dyna mi, så er det som om hele kroppen fryser til is og jeg blir helt handlingslammet. Da jeg bodde for meg selv hadde jeg heldigvis ei tøff jente på 4-5 år sammen med meg som kunne ta edderkoppene for meg når det trengtes.. Bor dessuten halve året alene, så er vant til å klare det meste selv, men dette er liksom min fobi, jeg får angst.. Bare det at jeg vet at det er en edderkopp i senga mi får meg til å ville flytte..
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #17 Skrevet 16. mars 2011 Jeg har det akkurat som deg, hi! Ute gjør de meg ikke så mye. Og jeg kan skuffe møkk, løfte på steiner og stikke armen ned i tette sluk. Helt greit. Men en stor edderkopp inne i huset får meg til å grøsse av avsky!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå