Gå til innhold

Hvor stor aldersforskjell blir det mellom barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det 2 år og 4 mnd, ganske passelig synes jeg. Glad ikke aldersforskjellen blir noe større enn det ihvertfall.

• 4 uker senere...
Skrevet

Mellom storebror og babyen blir det 2 år og 11 mnd:) Da storebror er født i desember:)

• 2 måneder senere...
Skrevet

det blir 11 mnd mellom mine..to tette gutter :D

Skrevet

Jentungen min fyller seks år fire dager før jeg har termin :) Så her blir det seks års forskjell :)

Skrevet

j får 11 mnd mellom mine, trodde j var den eneste.. fikk en gutt 11 des, og termin igjen 16 nov :) vi gleder oss veldig, selv om vi ser det kan bli hektisk :)

Skrevet

Har en gutt fra før som fyller 5 i slutten av november, og termin denne gang er midten av november. Så det blir 5 år imellom ja - sånn ble det bare :)

Skrevet

Her er storebrødrene 5 og 7 år. :) Så ble ei ganske lang pause før tredjemann var på vei.

• 5 uker senere...
Skrevet

Min første er 14 år eldre enn nr. 2

Min første blir 16 år eldre enn nr 3 og 4 og nr 2 vil nettopp ha fyllt 2 år da tvillingene kommer :-)

Skrevet

Eldstemann blir 3 år i desember.. Blir spennende med en lillebror tenker jeg;)

Skrevet

Her er det 3 år og ca 6mnd mellom:-) så håper det skal gå bra...

Men har selv en tvillingsøster som har to tette (20mnd mellom) og det går veldig fint;-) selv om det gjerne kan være litt travelt så har de det veldig fint i hverandres selskap;-) så det går nok veldig bra!:-)

Skrevet

Jenta mi fyller 4år 3 mnd etter termin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...