Gå til innhold

Har dere mensvondt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut foret par dager siden at jeg er gravid. Ca 4+4..

Har mye mensmurringer, men bare på høyre side i underlivet, på samme sted jeg alltid har vondt før mensen og ved mensen..

Lenge før jeg tete og også nå, har jeg en slags strekk følelse også på høyre side, spesielt når jeg reiser meg opp.

har dette med graviditeten å gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke helt... jeg også har menssmerter, som om jeg har mensen, ser at vi er like langt på vei... tror man kan ha det fra tid til annen og noen sikkert oftere enn andre, de tre første mnd..

litt usikker, lurer i grunnen på dette, så fint om andre kan oppklare litt! slitsomt med sterke menssmerter hver dag i tre mnd altså..

Skrevet

Jeg har også hatt det en god del.. Er nå 5+4.. Er visst nok veldig vanlig for da betyr det at det lages plass til spire som vokser, så jeg har sett på det som positivt :) Har roet seg litt nå...

Skrevet

Jeg er også 5+4 og har hatt endel menssmerter. Mest rundt ikm, det kommer og går litt. Jeg tenker også på at det er positivt, for da kjenner en at kroppen jobber med et lite mirakel.

Skrevet

jeg er 5+6 og har hatt disse mens smertene siden før IKM. de har avtatt noe men kommer og går. det betyr bare at livmoren vokser og gjør plass til barnet som skal bo der en stund ;) jeg er ikke bekymret for det, men om du er kjempe redd så kan du ringe helsesøster eller jordmor der du bor. sånn for å ikke bekymre deg ;)

Skrevet

Takk for svar dere:)

5 år siden sist jeg var gravid.. Utrolig hvor mye man glemmer..

Skrevet

jeg spurte legen min om det i dag. for har det same og ble litt bekymra selv :P jeg får ofte en strekk nedi der.

fikk beskjed om at grunnen til at vi verker er det at livmoren vokser men også disse båndene som strekkes ;) så skal være sånn hehe

tre år siden jeg var gravid sist og kjenner at det er en utfordring å huske alt :P

Skrevet

Jeg er i uke 10 til søndagen, og jeg har murringer enda. Hatt det i en måned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...