Gå til innhold

Støvler ok i 2-3 plussgrader?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bhg har begynt med at de små barna også får leke ute(jenta mi er ett år og kan gå) og hun har vokst fra vinterskoene sine. Kjøpte de kjempe store for at hun skulle ha mye å gå på, men hun har visst hatt en vekst spurt med føttene. Så jeg lurer da på, er det greit om hun har på seg gummistøvler med "tynne" ullsokker(type ullvang sokker) eller skal jeg bruke vinterskoene som er 3 nr for store? :P Det er jo ikke så lenge de små er ute og leker, men nok til at de får en luftetur.

Jeg synes ikke det noe poeng i å kjøpe nye vintersko nå da våren er på vei. Kunne jo kjøpt dock boots/cherrrox da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha brukt cherrox:) Jeg jobber selv i barnehage og har testet ut støvler i den temperaturen, og jeg ble fort kald. Vi er alle forskjellig, men de små som er mindre aktive blir også fort kalde. Skjønner du ikke vil kjøpe nye vintersko, men cherrox kan brukes en god stund fremover nå.

Skrevet

Jeg hadde også gått for cherrox framfor gummistøvler!

Skrevet

Jeg kjøpte neopren støvler. Såkalte Dockboots/muckboots. De har jeg selv og er veldig fornøyd. De er varme og tørre. Lette å gå med :)

Bare så det er sagt :P

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Vi bruker de samme til frøkna på 18 mnd nå. Med ullsokker fungerer det veldig greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...