eniiiits Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Da er det 6 dager til termin den 22 mars! Og jeg GruGleder meg noe voldsomt! Dette er første barnet. På vei hjem fra butikken i dag trodde jeg fødselen var i gang, men det var bare noen veldig smertefulle kynnere! kunne gå de av meg.. Er det egentlig noen her som tror at det går ann å gjøre noe for å sette igang fødselen? Jeg har prøvd å vaske ned huset og gå lange turer, men får bare kynnere og ikke noe mer. ganske irriterende. Alle sier at jeg bare må være tolmodig og vente! Men det er jo ikke så lett:P Er det fler som sitter å venter og venter? skal på konroll til jordmor i morgen, og da ville ho kjenne om jeg var moden osv. Noen som har gjort dette før? er det vondt? Uansett! Lykke til tuil dere andre som snart skal gjennom fødsel! Og kos dere masse med det lille vidunderet! Det skal hvertfall jeg og pappan:) Vi gleder oss til den lille jenta vår vil se verden:)
blir3iapril Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 eneste du oppnår med mange av tipsene som skal sette i gang fødselen, er egentlig bare å slite deg ut. Slik at du er utslitt og mangler krefter til å orke fødselen når den først starter. Men noe mange har opplevd som virkningsfullt, er å ha sex Lykke til!
eniiiits Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2011 Takk for svar=) den sexen frister ikke så veldig nå, men kanskje en får prøve:P vet om 1 som blir glad:P
April-11+ en til? Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 http://www.ammetaka.no/fodsel/setteigangfodsel.php. Da har vi forsøkt rikshospitalets oppskrift. Ble mye latter og sånn vertfall. Ikke akkurat skadelig:). Lykke til!
eniiiits Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2011 Da har vi også prøvd:P ble mye morro=) hehe takk for tips:) lykke til =)
78girl Skrevet 17. mars 2011 #6 Skrevet 17. mars 2011 Legen min insisterer på at det hjelper å gå tur. Iflg han har han og fruen gått lang tur hver gang før de 3 barna....typ 3-4 timer. (I rolig tempo, men gjerne bakker...) ;-) Hehe...så orker man er det kanskje verdt et forsøk.... :-D Er førstegangs selv, termin 28.mars....og venter liiike spent på at det skjer noe... :-) Lykke til!
eniiiits Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 17. mars 2011 Takk for det=) jeg var hos jordmor i dag, men ingen modning her i gården, så må nok smøre meg med tolmodighet!! Disse turene orker jeg ikke da bekkenet begynner å skrike etter en liten tur på 10 min.. Men jordmor sier at vi bare må kose oss:) og da ble mannen glad=) så nå er det kontroll hos jordmor 1 dag over termin også kontroll på sykehuset 1 uke etter hvis ho ikke har kommet ut=) Lykke til med fødselen 78girl:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå