Gå til innhold

Skulle vært i 2.tri nå, desverre gikk det ikke slik.. MA oppdaget 11+5. Noen som klarer se når ny spire sitter, evt skjer det noe positivt snart?

Anbefalte innlegg

Trenger å ha et håp å tro på, et håp å klamre meg til, et håp om at noe positivt snart skjer.

Trenger å tro at lille blå en gang vil bli storebror. Dette er 2.gang vi mister siden i høst.. Den gang bare i uke 5, et befruktet egg som ikke festet seg - men likevel leit. Og denne gang oppdaget 11+5, et dødt foster der hjertet sluttet å slå 9+2. Hadde både symptomer og tegn, ingen smerter og ingen blødning. Kun brunt slim få dager før ultralyden visste det nedslående :(

Idag fikk jeg medikamentell tømming av livmor, den lille kom ut. Vi så den. Akkurat like stor som bilder fra uke 9 viser. Vi så hodet, kropp, armer og ben. Vi så antydninger til der øynene skulle sitte. Hjerteskjærende.

I tilegg har det skjedd mye annet negativt etter jul, dødsfall i familien osv... Vi hadde gledet oss til å dele den gode nyheten med omverden idag. I stedet deler vi en sorg med kun de nærmeste.

Noen som ser noe for fremtiden? Når sitter spiren, holder den i 9 mnd, kjønn osv? Opplever vi noe positivt snart?

Født: 25.06.86

Jeg takker så mye på forhånd, og håper noen kan ta seg tid til å se for meg i min sorg over tapet av den lille.

Fortsetter under...

(oi, visste ikke at det ble lagret så mange ganger... Har nemlig prøvd i en halvtime, men det har bare stått "på vent".. at det arbeider med lagring osv. Trodde ikke det gikk :/ )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...