Solskinn81 Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Hei Jeg er 35 uker på vei idag. Ode siste dagene har jeg hatt mens smerter, vondt i korsryggen samt sterke kynnere. Kan dette være starten på en fødsel? Har også hatt ekstra mye utflod siden helgen, men er ikke brun/rød farge på det. Noen med erfaring som kan svare meg?
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Hei! Jeg har det samme som deg og regelmessige vonde kynnere. Tror det er modning på gang og ikke fødsel Er forresten 34 uker på vei
Solskinn81 Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2011 Ok, takk for svar vertfall.Er så usikker siden jeg er førstegangsgravid.
eniiiits Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Hei=) jeg er førstegangs jeg også, er nå i uke 40 og har hatt slike smerter som du beskriver siden uke 37! Men så kan du jo være heldig at den lille vil ut litt før, her vil ho ikke ut enda:P
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 Jeg er i uke 36 og har hatt det som deg de siste dagene. Jeg tror også dette bare er modningstegn og at fødselen ennå er et stykke unna. Forrige svangerskap hadde jeg masse kynnere hele svangerskapet, men så roet det seg litt på slutten. Fødte uten spesielle tegn på forhånd i uke 39 etter vannavgang.
Solskinn81 Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2011 Tusen takk for svar. Jeg vil jo helst ikke føde ennda, selv om jeg må innrømme at jeg er begynnt å bli litt utålmodig. Vil jo så gjerne treffe prinsen min snart:) Men får smøre meg med litt tålmodighet. Er jo ikke så lenge til termin.
ønsker2 Skrevet 17. mars 2011 #7 Skrevet 17. mars 2011 Har selv hatt mye av dette hver dag siden rundt uke 34-35 =) Det er nok bare modning på gang =) Jeg er 38 uker i morgen. JM sa til meg at det bare er positivt med disse modningssmertene, for da blir fødsel lettere også. Ønsker deg lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå