Gå til innhold

Hilsen fra Nurkene!

Nurket1 - prøver 2010

Anbefalte innlegg

Hei!

Måtte bare innom og lese litt her...hadde glemt det håpløse passordet mitt...men heldigvis hadde jeg skrevet det ned!!!

Noe hyggelig å lese her...og noe trist..huff at det skal være så vanskelig å lage bebiser...

Vi har det fint...mine to ivfmirakel fyller livet og dagene med glede og fryd!!! Tror vi er ekstra takknemlige for våre to Nurk...

Håper alle her inne kan få den styrken de trenger for å greie dette...det er søren meg tøffe tak...fremdeles kan jeg kjenne et suuug i magen av å se en graviditetstest...høre om ivf...SA eller liknende...så tenker jeg...skal jeg virkelig aldri gjøre dette igjen?

Jeg kommer aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldri til å lengte tilbake til situasjonen...men det er litt trist å tenke at man aldri skal prøve å bli gravid igjen...om dere forstår forskjellen...

Jeg sa her om dagen at kanksje vi skulle prøve igjen? men du verden...tror kanksje ikke jeg orker gitt....

13 hormonkurer...11 forsøk...gud vet hvor mange misser...medisiner...nålestikk...ul...operasjoner.....fyttikatta!!!!!!!

Men...det er glemt...allerede nå er mye vekke...men følelsen i kroppen sitter der enda...

Lykke til kjære tapre flinke flotte mammaspirer!!!

Måtte allle få drømmebarna sine!!!!!! Det ER mulig!!!!!!!

Klem!

Fortsetter under...

Hei, Nurket, så fint å høre fra deg igjen!

Jeg skjønner mye av det du sier - det er rare greier, denne boblen vi på mange måter flytter inn i mens vi holder på med barneprosjektet vårt.. Godt å høre at dere og nurkene deres har det godt :-)

Takk for alle godordene!

Klem fra meg til dere

• 4 uker senere...

Kjære Nurket.

Så koselig å høre fra deg :-)

Har tenkt på deg og dere, og har lurt på hvordan det går.

Ja, dette ivf-styret er ikke mye å lengte tilbake til :)) Gleder meg veeeeeeeeeeldig til jeg en gang kan legge det bak meg, og føle at NÅH er jeg ferdig med å prøve å lage beibi.

Kos dere masse, Nurket, med smånurkene og hverandre, og nyyyt den fine våren og sommeren som snart kommer.

God klem fra Niffi

• 1 måned senere...

hei hei nurket:)))))))))))))

er her jeg vettu...er innom ganske ofte egentlig...men dib er jo kjedelig i forhold til bim så blir mest lesning og følge med på gamle kjente...

fantastisk fint at mk73 har klart det nå..fikk ståpels jeg da hehehe;)

men hvordan går det nifficat...?

kjenner igjen følelsen av å lengte etter magen igjen...spenningen og alle forventningene man hadde til den lille i mage...hvordan ser han ut,hvem ligner han osv....men tror nok ikke det blir fler ivf på oss...kan jo være vi klarer det selv engang hvem vet:) men akkurat nå er vi fornøyd...kose oss maks med han nå for tiden flyr!! syv mnd i morgen er han:) vihar det såå fint og han er en herlig unge som smiler å ler og er så lett å glede:) ett liv uten ham hadde vært så tomt så er utrolig takknemlig for hver eneste dag og for at gullegget satt tilslutt;)

nå har vi kjøpt ny vogn av typen babyjogger city select og er så utrolig fornøyd...:) har utviklet vogn festish tror jeg hehehe:) men vi har hatt problem med å finne rette vognen for oss så etter x antall vogner på 7 mnd har jeg funnet godt ut av hva jeg har savnet på de forskjellige vognene...så nå har jeg fått en som kan vendes begge veier,som mikkel sitter riktig i og VIL sitte i,det har vært ett stort problem og hovedgrunn til alle vognbytter....den er flat sammenslått,lett og slå sammen,DIGERT handlenett under(største jeg har sett!) det har virkelig vært ett savn! har robuste hjul som funker på snø og dritt og deilig å kjøre både i skog og på asfalt:) det var dagens reklame hehehe..JO!! og flere hakk til å regulere sitte/liggestilling...noen hr liksom bare ligge-sitte og sitte veldig:) her har vi funnet ett hakk som er helt perfekt for en gutt som hater å ligge men ikke kan sitte:) ELSKER den!! google den å sjekk den ut:)

så nå har vi har vi hatt mtb,crecent(sendet tilbake pga stygg hihi:)),teutonia fun,stokke og nå city select:) hvilke vogn har du?

ellers går det i havregrøt og hipp sine middager og pæremos:) masse nye lyder hver dag nå og han kommer seg framover ved å dra seg på albuene men vil veldig opp på knær men den koden har han ikke knekt helt enda;) hvordan er utviklingen hos dere?:)

klem:)

Her nærmer det seg 1-årsdagen til lille magebarnet, som kom etter 6 ICSI-forsøk. Utrolig hvor fort det siste året har gått - og hvor vant man blir til lite søvn ;-) Ammer fortsatt et par ganger om dagen, og håååper han vil puppe en stund til. Savner ikke så veldig å gå gravid, selv om jeg hadde et veldig lett svangerskap, men kommer til å savne ammingen...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...