MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Jeg blir gaaaal! Det er det som nesten tok knekken på meg sist.. at folk maaaaser... Når kommer det smått? Dere prøver eller? hadde det ikke vært koselig med baby? Alt dette følte jeg trappet seg opp den dagen vi fikk vite at han er steril..! Hard kost for en som akkurat har fått drømmen knust! Nå er kid i boks.. han er akkurat blitt 13 måneder.. JIPPI!!! )) Lykkelige omstendigheter.. meeeen.. NÅR KOMMER NESTE DA???? Burde ikke vente for lenge, de har så mye glede av hverandre!!!!... ARRRG!!! Jaja.. må vel bare leve med det også! selv om jeg ærlig trodde det skulle bli lettere.. Søknad om søsken blei sendt i desember. Blodprøver og diverse er blitt tatt.. skal på samtale 14.april.. men er det noen som har peil på hvor lang tid det tar fra samtale til start sånn ca? Måtte bare frustrere litt LYKKE TIL VIDERE DAMER!! MÅTTE STORKEN TA TUREN TE DERE OGSÅ!! løøøøv :-*
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #2 Skrevet 16. mars 2011 Er forresten Riksen vi bruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå