Margarita -- Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Jeg har 11 kg å gå ned etter fødsel, og vekta har stått bomstille siden en uke etter fødsel... (Gikk opp over 20 kg). Nå har det gått 3 måneder, og jeg må gjøre noe! Meldt meg inn i vektklubb.no, og for at jeg skal nå målet mitt skal jeg liksom spise 1335 kcal per dag. Det er jo uaktuelt så lenge jeg ammer! Men jeg merker at det er skikkelig brta for meg å skrive opp alt jeg spiser, man får litt sjokk når man ser hva man faktisk putter i seg, og ikke trorgjør noe liksom.. Skjønner nå at vekta har stått stille! Det jeg lurer mest på, er hvor mye burde jeg spise, for å holde på melka? Og ikke skille ut alle disse miljøgiftene? Jeg trenger jo ikke så mye mer enn de 1335, for når jeg har kuttet ut alt usundt med sundt, blir jeg faktisk mett.... Skal jeg bare spise for å spise eller?
Snuskomrusk Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Jeg går nå på Grete Roede og skal spise 1900 pr dag. Har gått ned 20 kg (myyye vann) siden fødsel og har 10 kg igjen til jeg er fornøyd Jeg sliter med å få spist så mye som jeg skal, men tror jeg er inne på noe bra her jeg også Pass på å få i deg nok melk, proteiner, fiber og ikke minst, vann! Spis sunnt og variert og ofte nok, så slipper du å gå sulten. Jeg har vel gått ned i snitt en kg i uken etter jeg begynte på G.R, noe som er anbefalt for å ikke miste melken samt å holde på miljøgiftene mine
fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Jeg gikk også opp ca 20 kg, og jeg syntes vekta stod bomstille!! men når babyen var rundt 3-4 mnd, så gikk jeg ned mye. Nå er jeg nede på vekta da jeg ble gravid. Men jeg vil gjerne ned noen til jeg Spiste mindre da, men fikk i meg fiber, grønnsaker, melk, vann. Mindre sukker, fett og godterier. Og beveger meg mer. Meldte meg også inn på vektklubben, og ja, litt stress å notere ned alt, men greitt å få en pekepinn på hva en putter i seg Lykke til!
Margarita -- Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2011 Bra det er fler av oss:) Ingen som mista melka? Jeg sliter litt, er så mye jeg ikke kan spise, siden vesla reagerer sånn. Melk kan jeg ikke røre, genrelt ikke melkeprodukter.. Ikke juice og frukt heller... Så jeg føler det er vanskelig å spise variert iallefall! Har kjøpt soyamelk, men den er jo ikke god:((
Snuskomrusk Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 Jeg kan heller ikke drikke melk, da får mini enorme kolikksmerter Jeg har kjøpt GoGreen soyamelken med sjokoladesmak, syns den faktisk er ganske ok på smak Men burde nok tatt kalsium tabletter også (har kjøpt, men glemmer å spise ) Hvorfor kan du ikke spise frukt?
Snuskomrusk Skrevet 17. mars 2011 #6 Skrevet 17. mars 2011 ...Så nå at du hadde skrevet at barnet reagerte på frukten.. Reagerer hun på all frukt? Jeg har fått beskjed av HS om å teste med jevne mellomrom om minien tåler ting bedre, og det går fremover Før kunne jeg ikke spise noen melkeprodukter, mens jeg nå kan spise litt ost, vaniljekesam og rømme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå