Gå til innhold

Hvilke triks bruker dere for å få den lille til å sprelle :o)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her blir det liv nesten hver gang jeg legger meg ned på sofaen på ryggen for å slappe av.. :) Har begynnt å prøve å trykke litt på magen for å få kontakt, men usikker på om det har noen virkning enda :P Er i uke 24:)

Annonse

Strikken på boxeren over "kulene" forran på hoftene, eller bukse som strammer over der, så bynner lille fisken å sprelle som gal. Kun mot strikken.

Har nå klippet alle gravider boxerne mine. Kjennes så rart/ekkelt å bli klemt mellom spark/slag og strikken.

Da jeg sa dette til min samboer så gikk det 2 sekunder så lå han inntil magen strøk der hun sparket og sa; "Det er pappa sin lille pia, bare plag mamma før hun kan bli sint på deg også".

Tror jeg har vært litt sint helt siden han var så ufølsom at han spiste den siste isen...

Legger meg på ryggen eller dytter i magen:) Får som regel respons, men prøver å ikke bli bekymret om hun ikke sparker osv når jeg dytter for hun må jo få sove stakkar hehe

Jeg har en aktiv turne-baby på 19 uker, men morkaken ligger foran på magen og tar sparkene. På ultralyd viste hun oss sine sprelle-ferdigheter, men jeg kjente ikke så mye. Legen forklarte at det var pga at morkaken lå foran på magen. Det viktigste er at den ikke dekker for fødsels åpningen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...