*L*H* Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 http://www.dinbaby.com/forum/thread/138734147 Jeg relanserer denne tråden, interessant om ekstra krevende babyer! Har selv en krevende gutt, han er ikke noen kafe-baby, for å si det sånn. Men nå når han snart er 7 måneder, begynner ting endelig å gå seg til med det lille gullet mitt! )
fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Ja, har sett dette innlegget før, men glemt av den, så takk for dette innlegget. Det hjelper å lese om det! Har en krevende sjarmerende baby selv, han er nå 5,5 mnd gammel. Nå er vi blitt bedre kjent med han og finner stadig ut hva han liker/ikke liker Han er veldig sensitiv og skal ha med seg ALT! Han er tydelig stresset i nye omgivelser, men kan jo ikke,og har ikke, unngått nye situasjoner. Mørkt rom fungerer her. Amminga fungerer godt på natten eller om vi ligger i senga/sofaen, og det er stille. Løfter jeg en finger, derimot, så må han jaggu ha det også med seg. Han tar flaske heldigvis, han begynte tidlig med den, så det har vært godt. Og pappa`n er helt fantastisk!! Og nå tar han heldigvis smokken igjen!! Vi kan legge han ut i vogna med smokken, uten å trille han i søvn! Jippii Har ikke vært sælig med kafè-liv på oss da, men håper å begynne sånn smått nå. Skal på kafè på lørdag, så det blir spennende! Og nedprioritere huslige sysler... der kan jeg bli flinkere, jeg stresser nok litt med det, og sliter meg enda mer ut. Men nå blir han jo større, og kanskje underholder seg selv mer. Dog skal sies at han er flink til å leke under babygymmen, og kan sitte i vippestolen og se på oss når vi lager middag, etc og tv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå