Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 ja da er d 19 dager igjen til termin slutta med metformin får ei uke siden,,,å du verden får får en reaksjon kroppen fikk,,,etter et helt fint svangerskap,slo alle hormonan til får fult.. men det er jo verd d får snart har æ lisjmann i arman min:-) glæde mæ:-) håpe det e flere her inne som har blitt gravid med pcos:-)
Gjest Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Så utrolig koselig at svangerskapet har gått så bra! Og bare 19 dager igjen! Håper selv at det kommer en positiv test her i gården. Får jeg spørre om det var metforminen som gjorde susen i forhold til at du ble gravid? Og evt hva annet gjorde du?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 det vet jeg ikke helt,,men etter at jeg startet på metformin forandra live mitt seg totalt. jeg gikk ned 25 kg fikk regelmessige blødninger, mye av hårveksten på kroppen forsvant, og plutselig ble jeg gravid også... så den hadde vel sikkert en innvirkning vil jeg tro:-) håper du er like heldig som meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå