Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er i uke 10+4 dager eller noe sånt og hadde sist uke ekstremt kløe og som til slutt ble ett rødt utslett på vestre bryst.

I dag og i går har det begynt igjen på andre siden.. Det er veldig nærmt brystvorten og ser litt ut som at brystvorta blir ''smurt'' oppover.. hehe.. vanskelig å forklare.. men klør noe helt sykt.

Det på venstre siden forsvant av seg selv etter noen dager..

Skal til legen på fredag og tenkte å spørre henne, men nå når det begynte igjen håper jeg kanksje det er noen her som kan hjelpe :)

Kan det være svangerskapskløe?? så tidlig?? Er jo ikke på magen eller andre steder..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143026936-kl%C3%B8r-p%C3%A5-puppene-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være at du reagerer på noe nytt.. Jeg må være forsiktig med å bruke vaskemiddel med lukt da jeg er allergisk. Ikke godt å vite hva det kan være, men spør legen du. Det kan jo også være svangerskapskløe, men det tror jeg er mer konstant. Som atopiker har jeg alltid klødd mye, så jeg må gå på allergimedisin for å forebygge kløe.

Hei,

på besøk fra 2.trimester.

Det er ganske vanlig med kløe i løpet av svangerskapet - dette grunnet forrandringer i hormonene OG økt blodsirkulasjon. Mitt tips er å forsøke å holde huden "fuktig" ved hjelp av fuktighetskrem/olje uten parfyme.

Grunnen til at du har fått det på puppene kan også ha en sammenheng med at de har vokst/vokser mye. Igjen er det viktig å holde huden "fuktig".

Min hud er i alle fall blitt mer sensitiv etter at jeg ble gravid.

Lykke til i resten av svangerskapet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...