Gå til innhold

Noen Som har Abc CObra Design her? Slå sammen - hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke til å slå den sammen igjen :)

Har gjort som de sier på bruksanvisningen.. Vri den til venstre, hold inne den på styret og trykk ned så det kommer helt inn..

HVA NÅ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis me verdens beste vogn! Har den og elsker den! :)

Skrevet

hatt den lenge?

Vi kjøpte den som ekstra i tillegg til den brukte simovognen vår. Den er litt tung på tur/reiser og kjøpesenter osv.

Lurte på hvor lenge du har brukt bagen?

Jenta vår e litt over 3mnd, syns hun var veeldig lang i forhold til denne bagen jeg da.. Men den går godt et par mnd til håper jeg :)

Sportsdelen var iallefall veldig grei og. Og SUPER at man kan pakke sammen bagen på den måten. Rett under sengen :)

Fikk forresten til å slå den sammen til slutt :)

Måtte bare finne teknikken og tørre å ta i litt! hehe..

Skrevet

Jeg har hatt den i snart et år. Men med en baby på to måneder og elleve dager, sier det seg selv at den ikke har vært i bruk så lenge. Kjøpte nemlig inn alt med en gang jeg fant ut jeg var gravid jeg. :)

Har ikke funnet noe jeg ikke liker med vogna, og vi bruker den mye. Funker flott på nordnorske bygdeveier med mye sne. Jeg har aldri tenkt på lengden på vognbagen, men satser på at den holder frem til det blir varmere ute. Til vår/sommeren trenger man jo kun sportsdelen uansett.

Flott at du fikk til. Det er jo egentlig kjempeenkelt. Men det er det med å tørre... hehe jeg er også alltid redd for å "bryte" på nye ting.

(En annen ting jeg bare må nevne, i tilfelle andre skulle lese dette, er prisen. 3700 betalte vi. For hele pakka! Sykt mye vogn for pengene!)

Skrevet

Jeg vil også skryte av denne vogna! Veldig bra til den prisen!

Utrolig lett å slå sammen ;) Veier lite. Kjempebra på snøføre. Stabil og fin.

Kanskje litt liten bag? Men vil tro den holder helt greit.

Skrevet

Jeg hadde også problem med å slå den sammen de første dagene, men så kom broren min og gjorde det på en to tre.... (Litt irriterende...)

Jeg vrir til venstre, klemmer inn på styret og "smeller" håndtaket innover... Ikke veldig hardt da, men sånn at den kommer helt inn... Da går foldes den sammen i en bevegelse...

Vesla brukte bagen til hun var ca 5,5 mnd.. Da buttet hun nesten i begge ender, og ville helst ikke ligge... :)

Sitter vedlig godt i sportsdelen, og sover som en stein... Men skal ha en gammel emmaljunga vogn i bhg for å ha en med full liggestilling.. Det blir jo i bhg hun kommer til å sove mest..

Har sydd stormtrekk og voksipose som passer til vogna, og i morra begynner jeg på vår og høst pose..

Skrevet

Hvilket regntrekk har du til vognen?

Har et universaltrekk til bagdelen, men bruke det på sportsdelen?

VI har en brukt simo kombivogn i tillegg. Der er mye større plass i bagdelen, men ABC vognen er lettere når jeg reiser på tur hjem til besteforeldre med bååt og buss.

Skrevet

Jeg har et Troller regntrekk... Litt romslig, men da er det plass til å ha en større unge sittende med fotbrettet ned..

Brukte det samme på bagdelen..

Jeg måtte bytte vogn pga kronisk scenebetennelse i armene.. Fikk rett og slett betennelse i armene av å kjøre den gamle vogna. Og jeg angret absolutt ikke på valget.. Super lett å trille og lett å løfte inn i bilen.. Merker ikke tegn til betennelser en gang nå...

Skrevet

Vi har også universaltrekk. Både regntrekk og nett. Ble lurt av en nettside til å tro at vi bestillte orginaltrekk, men fant ut senere at det ikke finnes. En mnd leveringstid senere, fikk vi tilsendt helt standard trekk, som alle butikker har, bare at vi hadde betalt dobbel pris pluss frakt. Kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...