♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 16. mars 2011 #1 Del Skrevet 16. mars 2011 Har hatt noen tøffe dager siden søndag 6 mars med uregelmessige rier som plutselig bare stoppa helt opp på tirsdag. Onsdag klokka 07 på morgenen rant vannet å igjen tenkte jeg at NÅ skjer det endelig noe. Fikk dusja, fikk 6 åringen til skola, ordnet med barnepass til minsta å føden neste. Å hva skjer. . . Joda ingen rier setter igang, ikke vil de sjekke åpning pga infeksjonsfare så etter å ha vært igjennom scanning systemet der alt ser bra ut med den lille blir jeg sendt hjem med ny avtale neste morgen kl 9 el komme med en gang om vi merker økt rieaktivitet, feber. Lite liv el grønnt el brunt fostervann Jaja hjemme var det bare å vente å jeg gikk å skvetta HELE dagen blankt fostervann. På kvelden begynte riene å komme men de var usammenhengende å bare småvonde, ettersom fostervannet ble mere rosaakti ble de verre. Ned til føden igjen klokka 12:30 natt til torsdag men kun 1 cm åpning enda å riene var ikke sterke nok ifølge jordmor. Hjem igjen å nååååå var jeg leiiiiii. Prøver å legge meg ned men DER starter noen grusomme rier som presser til gangs. Får de altifra 3 til 5 min å ny tur til føden. Nååå har jeg 4 cm åpning å blir lagt inn. Sliter veldi med smårier å noen sterke som gjør at jeg må henge over preikestolen. Siden jeg er så sliten å utmatta av disse dagene så får jeg epidural å fy flate som det hjalp på i den prosessen. Jeg fikk endeli slappa av en stund:-) Nytten sin gjorde den sanneli å for plutseli lå jeg med 7 cm. Opp å gå litt for å få nurket mere neddi å der har jeg full åpning å kjenner pressriene. Klokka 08:45 på morningen den 10 mars kom ei nydelig snuppe til verden. 49 cm lang å ca 3,5 kilo. Ei snuppe som jeg nå er så lykkeli over å holde rundt:-) Å siden mamman til vår søte Ariell hadde bursdag nå den 14 mars så er jeg takknemlig over den fineste bursdagsgaven noensinne Nå er jeg endelig blitt 3 barns mamma å nyter hvert et sekund av tiden med nurket vårt og hennes to søstre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143026652-min-historie-litt-lang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå