Gå til innhold

IKM uke 10. hvordan er det med dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har spire. men lurer på hvordan det går med dere andre. hadde vert så koselig å følge hverandre. :) uansett om det er sånn eller sånn ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere med spire =)

Var hos legen i dag og testa så klart negativ..

synes selv at jeg har litt for mange symptomer for at jeg ikke skal ha noe.. tok å sjekket stoffskiftet og er spent å se hva den sier..

Måtte prate med søsteren min om det her og hun testet ikke positivt for laaaaangt ut i graviditeten.. håper det er det samme som skjer her =) vi får bare vente framover

Skrevet

Her har det også blitt spire :) Er overlykkelig her, håper det er flere som har fått Klaff :)

Uansett lykke til alle !

Skrevet

4 dager over ikm her og ikke positiv test enda :) har kun testet dagen før ikm.

Skrevet

Jeg er nå en uke over forventet ikm, og det er ikke noe tegn til tr. Testa mandag i denne uka, negativt. Er nå på dag 45 i syklusen :/

Skrevet

hm.. har du regelmessig menstruasjon? kan være den bare er forsinket.. jeg spottet 1 uke før ikm, så forventet ikke akkurat at mensen skulle komme på søndag. og det gjorde den heller ikke.

Skrevet

Den har vært ganske regelmessig ja. Har ikke testet etter el denne mnd, så vet jo ikke for sikkert om når tr skal komme, men etter erfaring vet jeg at jeg aldri har gått så lenge å venta :/ Begynner å bli bekymret for om noe kan være galt, så om den ikke kommer skal jeg kontakte lege over helgen for en samtale. Sliter også med veldig kraftige menssmerter, så det kan være noe å ta tak i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...