Leeenore+Lille i Magen Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Når begynte dere å vaske klærne til babyen kommer? Jeg har 2 mnd igjen, og synes det er litt for tidlig. Da blir jo klærne liggende 2 mnd før de blir brukt. Sååå, noen synspunkter?
trolla <3 <3 Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Har over 2 mnd igjen, men jeg vet at jeg får det travelt med skolearbeid og eksamen siste del av svangerskapet, så jeg prøver å få unna mest mulig nå. Har vasket opp en del klær. Kjørt de i tørketrommel for å få de myke og i tillegg latt de lufttørke litt før jeg bretter de sammen og legger de i rene plastbokser med lokk på. Har vaska madrass og innmat i vognbagen og lagt plast rundt den så det ikke skal støve ned.
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Jeg vaska klærne forrige uke. Er 36 uker på vei idag(1 mnd til termin). Jeg hadde som mpl å vaske ferdig klærne innen uke 36, det syns jeg holder:) Nå vet jo jeg også at min baby kommer innen 3 uker ca.
Babyønske �� Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Jeg begynte nå denne uken. Er 34 uker. Formen er ikke helt på topp, så klarer ikke så mye i gangen. Tenkte derfor det var greit å begynne, så kan jeg ta litt og litt. Sist hadde jeg det aller meste klart 1 mnd før termin, og planen er at det er det denne gangen også. Kjenner jeg slapper litt mer av nå som andregangs, vet vel at det går bra om ikke alt er helt på stell :-). Men er jo kjekt å forberede og stelle i stand også da. Blir liksom litt mer reelt at det snart er en liten baby i huset igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå