Dini Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Tok nettopp en POSITIV (yay!) g. test strimmel nå=) Vet ikke helt om jubelen bør slippes løs helt enda, men er de/skal de være like sikre som vanlige tester? Dukka opp etter 30/45 sek en strek som ble sterkere og sterkere, men ikke like sterk som kontrollstreken.. IKM i dag, og tatt på ettermiddagsurin.. Kan jeg slippe jubelen løs eller er de ikke til å stole på? Skal ta en test eller to til tror jeg før jeg stoler mer på å være sikker, men likevel, greit å få svar Da har jeg igjen en vanlig CB og en CB digital.. takker på forhånd på svar!
snartmammatil4 Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 De skal være like sikre ja:) Jeg har vært fornøyd med testene derifra, på meg viser de positivt noen dager før noen av de man får kjøpt på butikken også Du kan nok slippe jubelen løs, gratulerer:) (det at den ikke er sterkere enn kontrollstreken har ikke noe å si på grav. test:)
Musemor med tre søte små Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Det er kun EL-tester som først er positive når test streken er sterkere enn kontroll streken. G-tester er positive bare det kommer en test strek. Jeg har vært prøver siden august -08, og ikke klart å få falsk positiv med disse strimlene. Med CB + har jeg fått falsk positiv flere ganger... Gratulerer du er gravid...
Dini Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2011 Tusen takk for svar begge to =) Sikrere og sikrere for hver dag nå=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå