Gå til innhold

Da ble d positiv test i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da testa jeg positivt i dag, 3 dag over ikm som var på søndag :)

Fortsatt litt i sjokk her, men i løpet av året går vi fra å være 5 til å bli 6 i familien, gledes :)

Mange fra ikm uke 10 som har positiv test eller?

Masse lykke til dere andre som prøver, håper dere får det til snart :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mirakel i magen 25.11.2011 <3
Skrevet

Gratulerer så masse!! Det er herlig å få en positiv test :-D

Jeg har ikm i dag, men testet positivt første gangen på mandag. Du får vel i november du også? :-)

Skrevet

Ja i følge terminkalkuløatoren blir det den 24.11. :) Håper h*n kommer etter den 23, så vi får forskjellige stjernetegn ( har selv bursdag den 10.11, så blir en fin bursdagsgave det :)

Gratulerer selv, har du masse symptomer eller? ( jeg kjenner det mest i rygg og bekken allerede jeg da, og ja ømme pupper , og lite kvalme, så jeg tror for min del det blir gutt her, var så kvalm med jentene :)

Masse lykke til !!

Gjest Mirakel i magen 25.11.2011 <3
Skrevet

Er du skorpion du da? Jeg håper litt på å få en liten skytte hehe ;-)

Jeg har litt "menssmerter", av og til litt vondt i korsryggen, litt kvalme og tretthet på ettermiddagen, og en merkelig apetitt, men kan ikke si det er noe som plager meg akkurat :-)

Jeg har litt jentefølelse selv, men jeg har liksom alltid sett for meg at jeg får gutt først, så jeg aner ikke hehe :-P Men jeg blir like glad uansett!

Ønsker deg masse lykke til også :-D

Skrevet

Har du tatt tester tidligere? Jeg har IKM i dag, fortsatt ingen tegn til TR men CB test var negativ i dag. Litt skuffa kjenner jeg, for følt at det er noe på gang!

Skrevet

Jada hat testet siden fredag :) Du kan jo vente en dag eller to, så prøve igjen :)

Skrevet

Så koselig! Gratulerer! :) Har du testet hver dag siden fredag? Ikke tegn til å vær positiv i det hele tatt før i dag?

Da er det jo enda håp for meg også. Ikm i morgen. Negativ test i dag. Har du mange barn fra før? Å når testet du positivt med dem? Mange spørsmål her nå. ;)

Skrevet

Ble ikke positiv før nei, og testet hver dag ( dyyrt) Har ikke testet før etter ikm med de andre heller :) Har tre fra før !!

Ja håper du får positiv test !!

Skrevet

åh gratulerer så mye! Jeg er 5 dager over ikm imorgen, hadde også ikm på søndag 13 mars :) Testet kun dagen før ikm, men den var negativ. har hatt murring i magen og kvalme siden el, det gir seg ikke. så tenker jeg tar en test de nermeste dagene :) blødde ingenting på ikm. spottet kun litt 1 uke før ikm. hvordan var det med deg og hvilke symptomer har du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...