*Sammy* Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Da testa jeg positivt i dag, 3 dag over ikm som var på søndag Fortsatt litt i sjokk her, men i løpet av året går vi fra å være 5 til å bli 6 i familien, gledes Mange fra ikm uke 10 som har positiv test eller? Masse lykke til dere andre som prøver, håper dere får det til snart
Gjest Mirakel i magen 25.11.2011 <3 Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Gratulerer så masse!! Det er herlig å få en positiv test :-D Jeg har ikm i dag, men testet positivt første gangen på mandag. Du får vel i november du også? :-)
*Sammy* Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2011 Ja i følge terminkalkuløatoren blir det den 24.11. Håper h*n kommer etter den 23, så vi får forskjellige stjernetegn ( har selv bursdag den 10.11, så blir en fin bursdagsgave det Gratulerer selv, har du masse symptomer eller? ( jeg kjenner det mest i rygg og bekken allerede jeg da, og ja ømme pupper , og lite kvalme, så jeg tror for min del det blir gutt her, var så kvalm med jentene Masse lykke til !!
Gjest Mirakel i magen 25.11.2011 <3 Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Er du skorpion du da? Jeg håper litt på å få en liten skytte hehe ;-) Jeg har litt "menssmerter", av og til litt vondt i korsryggen, litt kvalme og tretthet på ettermiddagen, og en merkelig apetitt, men kan ikke si det er noe som plager meg akkurat :-) Jeg har litt jentefølelse selv, men jeg har liksom alltid sett for meg at jeg får gutt først, så jeg aner ikke hehe :-P Men jeg blir like glad uansett! Ønsker deg masse lykke til også :-D
Igjenallerede!! Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 Har du tatt tester tidligere? Jeg har IKM i dag, fortsatt ingen tegn til TR men CB test var negativ i dag. Litt skuffa kjenner jeg, for følt at det er noe på gang!
*Sammy* Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2011 Jada hat testet siden fredag Du kan jo vente en dag eller to, så prøve igjen
*lykkelig mamma* Skrevet 16. mars 2011 #7 Skrevet 16. mars 2011 Så koselig! Gratulerer! Har du testet hver dag siden fredag? Ikke tegn til å vær positiv i det hele tatt før i dag? Da er det jo enda håp for meg også. Ikm i morgen. Negativ test i dag. Har du mange barn fra før? Å når testet du positivt med dem? Mange spørsmål her nå.
*Sammy* Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 17. mars 2011 Ble ikke positiv før nei, og testet hver dag ( dyyrt) Har ikke testet før etter ikm med de andre heller Har tre fra før !! Ja håper du får positiv test !!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 17. mars 2011 #9 Skrevet 17. mars 2011 åh gratulerer så mye! Jeg er 5 dager over ikm imorgen, hadde også ikm på søndag 13 mars Testet kun dagen før ikm, men den var negativ. har hatt murring i magen og kvalme siden el, det gir seg ikke. så tenker jeg tar en test de nermeste dagene blødde ingenting på ikm. spottet kun litt 1 uke før ikm. hvordan var det med deg og hvilke symptomer har du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå