Gå til innhold

blødning etter ma

hippimamma

Anbefalte innlegg

hei, dere har sikkert lest noe av det samme jeg lurer på. dette er min første ma, spiren min ville ikke mer bare 8+5 uker. jeg oppdaget dette ganske tidlig og fikk cytotec, nå er det 1 uke siden og blør enda. var på kontroll igår og sa til legen at jeg fortsatt blødde, hun virket litt sjokkert. er det ikke vanlig og blø lenge etter en ma eller er det veldig forskjellig? jeg trengte ikke utskraping, fikk en til kur med cytotec for og få ut gromset. jeg har lurt litt på og gå til en gyn når jeg slutter og blø for og se om alt ser normalt ut igjen. hvor lenge varer hcg i kroppen etter ma? tenkte jeg skulle ta en graviditets test når jeg har sluttet og blø for og se om den fortsatt viste at jeg var gravid. hvordan vet man når man har el etter en ma? for og bli gravid nå brukte jeg el test, så regner med jeg må bruke det igjen. håper snart på ny spire som varer i hele 9 mnd! :-)

Fortsetter under...

I følge informasjonen jeg har fått hos gynekolog i forbindelse med begge mine ma'er så er det vanlig at man blør i en til to uker etter en ma. Jeg hadde første ma i desember 2010 og da blødde jeg i fem dager. Oppdaget ma igjen nå på tirsdag og skal ta cytotec i morgen, håper jeg er like heldig denne gangen.

Sist fikk jeg negativ graviditetstest 8 dager etter jeg tok cytotek. Hvor lenge blødningen varer og hvor lenge hcg er i kroppen, vil jeg tro har sammen heng med hvor langt man er kommet i svangerskapet, og hvor lang tid det er fra utviklingen stoppet og til man setter i gang aborten..men det er bare spekulasjoner fra min side da.

Lykke til med neste forsøk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...