LilleMeg* Skrevet 16. mars 2011 #1 Del Skrevet 16. mars 2011 er så spent på hva dt blir hehe.. er veldig usikker igrunn! har liksom symptomer på både jente og gutt.. har en sønn fra før av. symptomer eg hadde då eg ventet lillegutt: ømme pupper i en uke morgenkvalme, hadde en del brekninger mye kvalme som kom og gikk hele dagen med oppkast var kvalm i 4 mnd mye trøtt og kunne sovne hvor som helst hodepine til tider svimmel av og til husker ikkje om eg hadde noe spes dilla på noe, men var veldig sunn vondt i ryggen av og til måtte ofte på do hadde de rareste drømmer fikk ikkje mage før i uke 20 (bare en liten bulk) hjertelyden lå mellom 140-158 masse spark hver dag blødde mye neseblod, spes de første 3 mnd hadde en veldig guttemage var veldig hormonell til tider hadde foresten en sterk følelse på gutt og var igrunn helt sikker i min sak! denne gangen har eg disse symptomene: skjønte dt var noe på gang siden eg hadde svært ømme pupper (noe eg ellers aldri har) ømme pupper hadde eg i 4 uker i strekk litt uggen av og til helt i begynnelsen veldig hormonell og ble fort sint og tok lett til tårene hadde god appetitt før kvalmen kom veldig plaget med ryggsmerter den første mnd så kom kvalmen for fult i uke 6 med brekninger om morgen kvalme som har komt og gått utover dagen med litt oppkast av og til fikk veldig dilla på alt som hadde med salt og gjøre de første ukene no har eg mer dilla på søte ting og er veldig glad i sjokomelk og kjokolade osv får dilla på enkelte matvarer som baconost er mye trøtt og sliten og lite overskudd får nye kviser vær dag svimmel til tider av og til litt vondt i hode svetter en del men er ofte kald på føttene drømmer mye rart må ofte på do, og om natten må eg opp minst 4 ganger vært litt plaget med tett nese har drømt 2 ganger at eg sitter med gutt i armene og en gang at vi var på ul og fikk bekreftet en jente:P så litt usikker på hva dt blir denne gangen.. er i min 13 uke.. hva tror dere dt blir?? og hvilke symptomer hadde dere? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143026112-hvilken-symptomer-hadde-dere-da-dere-ventet-jentegutt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
perle* Skrevet 16. mars 2011 #2 Del Skrevet 16. mars 2011 Forrige gang var jeg konstant kvalm fra begynnelse til slutt. Orket ikke spise kjøtt i det hele tatt. alltid varm. svimmel ingen dilla noe som lignet voksesmerter. utrolig kort lunte ikke trøtt i det hele tatt BL fra uke 18 og jeg hadde fryktelig vondt i ryggen. denne gangen har kvalmen kommet og gått. dårlig matlyst vondt i hodet varm og kaldt. skifter raskt veldig trøtt dilla på farris og kald frukt orker ikke varm mat lengre perioder hvor jeg kjenner jeg får litt ekstra energi ingen ryggplager ventet jente begge gangene. de fleste svangerskap er forskjellige. har ingenting med kjønn å gjøre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143026112-hvilken-symptomer-hadde-dere-da-dere-ventet-jentegutt/#findComment-143026669 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå