Gå til innhold

spør her og jeg:-o "mensen" men gravid...?

Anbefalte innlegg

var 2 dager forsinket, tok test 1dag over som var neg

dag 3 kom mensen og varte 4 dager (pleier ha 7-10dager)

var som en vanlig mensen i mengde men har ikke hatt mense smerter som jeg pleier..

har hatt endel kvalme, halsbrann og ømme pupper, så tok en test dag 3 også, dagen jeg fikk mensen og da ble den svak pos etter at tiden var gått ut.. så det teller jo ikke..

med jenta mi testet jeg ikke pos før en uke over tiden..

MEN er det i det hele tatt noe vits å teste igjen..?

Fortsetter under...

Hmm... jeg hadde en positiv test, og deretter faktisk tre negative. Fikk beskjed av legen om å vente et par dager med neste test, for hun mente at hvis man ikke fikk positiv test med mindre man var gravid - men at man fort kunne få negativ dersom det testen var ganske tidlig i svangerskapet.

Ville tatt en ny test første gang du går på do om morgenen - da er det størst sjans for at du får riktig resultat.

Lykke til :)

må spør jeg, men hvilken type est brukte du som ble positiv etter at tiden hadde gått ut? forrige gang jeg gikk gravid (3 år siden) brukte jeg en test som var rosa å hvit av utseende ,husker ikke navnet i farten, men kjøpte på appoteket. den ble positiv etter at tiden gikk ut. tok så en CB test en dag etterpå å den var positiv. husker d var snakk om disse testene her på bim den gangen for mange opplevde det sammme med disse testene.

hadde selv "mensen" i de 3 første månedene med min første, derfor fant jeg ikke ut at jeg var gravid før jeg var 11 uker på vei.....

lykke til :)

Annonse

var en sånn med to rosa streker... A1 tror jeg den heter, ingen erfaring med dette merke fra før...

tror jeg for hive meg i testinga en gang til da :-)

må jo tilføye at jeg har blødd tidlig i begge sv skap men ikke så mye som en mens liksom, men litt hver dag i 10-14 dager

lurer på om det var det den jeg brukte het som viste positiv etter tiden hadde gått ut...... var tomt for clear blu når jeg kjøpte den...

tror jeg ville prøvd CB sin å teste på nytt med morgen urin :) må få høre hvordan det går da... :)) å lykke til med testingen igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...