♥ Notie♥ Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på et bæresjal denne gangen siden jeg hører om så mange som har gode erfaringer med det. Ser for meg at det kan være greit å ha hendene fri innimellom med ei lita ei på knapt to fra før.. Noen som har noe å anbefale? Ser i utgangspunktet for meg et elastisk sjal, men alle råd mottas med takk, eneste "mustet" er at det må være enkelt i bruk. Har en Manduca fra før som jeg kommer til å bruke etterhvert, så er til de første månedene jeg tenker på..
Jordbæret <3 Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Jeg brukte en Tricot-slen med min forrige. Om det er enkelt i bruk er vel en vurderingssak. Det er jo noen meter langt og skal snurres rundt kroppen på en bestemt måte. Jeg måtte bruke noe tid på å lære meg hvordan jeg skulle ta det på, men når det først var lært så syns jeg det var enkelt. Jeg tror ikke jeg ville brukt noe annet til å bære et nyfødt barn i. Jeg har sett andre bærevarianter i bruk på nyfødte og jeg syntes det så direkte vondt ut når babyen ble halveis sittende på huk uten skikkelig støtte for ryggen. Eller at hodet dinglet fra side til side. Med tricot-slen var det i tillegg enkelt å legge babyen slik at jeg kunne amme henne selv om jeg gikk rundt (dersom jeg hadde ammetopp som var todelt på midten slik at jeg slapp å dra opp eller ned klærne.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå