ingerjohannes Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Pedagogisk utdannet lærer i Bærum søker dagbarn /nanny. Har erfaring fra arbeidsliv innen skoleverket og som førskolelærer, samt 3 egne barn (voksne). 53 år. Stor hage med lekeplass like ved. Høyt og fritt og nær skogen.
Ludmila Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Hi. We need dagmamma from 1.mai to end of august in Høvik.If you interested contact me on : [email protected]
frk Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Vi er på jakt etter dagmamma til vår sønn på snart 1 år (fyller i april). Min samboer jobber i Bærum. Hvor i Bærum holder du til? Stine
mayci Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Hei! Vi bor i Eiksmarka og er på jakt etter dagmamma til vår jente på snart 11 mnd. Trenger fra rundt uke 14. Ta kontakt hvis det fortsatt er aktuellt for deg. [email protected]
CAN Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Hei Vi er intersset i dagmamma til vår sønn Troels (10 mnd.), men hvor i Bærum holder du til? Ta kontakt til os hvis det fortsatt er aktuellt for deg. [email protected] Christoffer og Julia
mariannebilger Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 Hei! Jeg søker en deltid dagmamma til tvillingene mine på 1 år. Jeg bor i Oslo og jobber i Sandvika, og er veldig fleksibel når det gjelder arbeidsdager. Hvor i Bærum bor du? Kunne det vært av interesse for deg å ha to barn 1 eller 2 dager i uka? Ta gjerne kontakt hvis du er interessert eller hvis du vil ha mer informasjon: [email protected]
@Desea Skrevet 30. mars 2011 #7 Skrevet 30. mars 2011 Vi er på jakt etter dagmamma fra august for en gutt født i oktober 2010. Ta gjerne kontakt på [email protected]
ninc Skrevet 1. april 2011 #8 Skrevet 1. april 2011 Hei, Vi har akkurat flyttet fra England og trenger dagmamma frem til august. Sønnen vår er 2 år og vi bor foreløpig på Bekkestua, men er fleksible. ta gjerne kontakt dersom du fortsatt har kapasitet [email protected] Takk!
Even80 Skrevet 13. april 2011 #9 Skrevet 13. april 2011 Hei! Har du fortsatt ledig plass? Lille Isabella er 11 måneder og bor på Bærums Verk. Hun trenger en snill dagmamma som kan passe henne ca 3 dager i uken siden mor begynner å jobbe igjen etter påske. Isabella er en blid og aktiv jente som er vant til å bli passet av andre – stort sett familie. Hun liker å gå tur, være ute og være med andre barn. Mor og far jobber i Oslo, så ideelt så trenger vi en dagmamma som bor mellom Bærums Verk og Oslo. Hvis dette er interessant, så send en mail til [email protected]. Aurora og Even
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå