Gå til innhold

3 D ultralyd på Lysaker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var der i dette svangerskapet og var ikke fornøyd, fikk så dårlige bilder men det kan jo hende du er heldigere og får tydeligere bilder :) Jeg synes også han sonografen virket litt useriøs, tullet veldig mye og skulle virke så "ungdommelig" ved å bruke slang ord, synes ikke det helt passet på et sånt sted men folk er jo forskjellige og noen synes sikkert han er kjempe koselig og kul :)

Var der for fem uker siden og må si meg enig med Linda her. Han virket ikke spesielt dyktig og bildene ble dårlige selvom vi kunne se han fint på skjermen. Gikk ikke gjennom noe anatomi bortsett fra vektestimering,men da målte han kun lårben og hode,og ikke magesekk..

Kan anbefalle 3d ul,men ikke der...desverre.

Jeg var på 3d ultralyd på Lysaker for en måned siden og må si jeg var fornøyd. Nå har jeg ingen erfaring fra andre klinikker, men det var godt å se jenta vår og at alt tilsynelatende ser fint ut. Har hørt fra andre som ikke var fornøyd med 3d ultrlyd andre steder også, kommer nok veldig ann på hvordan babyen ligger og hvor gode bilder/ filmsnutter man får.

Mannen min er engelsk og han forklarte "fagting" til han på engelsk, så vi oppfattet han ikke som overflatisk, men kan allikevel forstå hva de andre her på tråden mener...

Annonse

VenterSpent3dje:

Han gikk ikke igjennom anatomi her heller, bare målte men kun hodeomkretsen, fikk sånn "amatør" følelse på han der. Hadde aldri dratt dit hvis det ikke hadde vært fullbooket i Drammen for det stedet der kan jeg virkelig anbefale :)

Så rart! Jeg har ikke hørt noe annet et positive tilbakemeldinger om klinikken på Lysaker. Vi var der i uke 28 og syntes det var helt fantastisk!

Har vært på 3 andre ultralyder i dette svangerskapet, blant annet på Oslo City, det vil jeg absolutt ikke anbefale.

Han på Lysaker var kjempekoselig mot oss i alle fall, det var rolig stemning og han tok seg god tid. Vi fikk forklart mye vi da, gikk gjennom hele kroppen som hjernen, hjertet og forklarte nøye.

Målene fikk vi også en print av.

Bildene ble helt utrolige, absolutt de beste av de stedene vi har vært. Og så er det jo koselig å ha de små filmsnuttene:)

Jeg kan virkelig anbefale han, vi har vært hos han tre ganger:) to ganger med hun første der han forklarte hvilket kjønn det var og fikk bilde av det:) og han fant ut at jeg hadde bye fostervann og anbefalte meg å ta en tur til jordmor ang det... Og stemte det hadde på grensen for mye fostervann...

Med andre dattra mi, dro vi inn igjen og han var like flink da og han fant da ut at morkaka lå nesten foran åpningen....

Vi synes han er flink og det er bare bra han har humor i steden for de sure gamle jormødrene på sykhuset som ser stygt på deg vis du formulerer et spm feil:) Vi skal i så fall til han igjen......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...